ورزش

دیدار سختی برابر پرسپولیس در پیش داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت بهزاد سلامی امشب در حاشیه تمرین تیمش در مورد پیروزی مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: مسابقه سختی با شش امتیاز داشتیم که این برای ما بسیار حساس بود. خدا را شکر همه بچه ها با اشتیاق و مجاهدت به میدان آمدند و ما در این بازی سه امتیاز مهم کسب کردیم.

وی با اشاره به دیدار نهایی تراکتور در هفته های اخیر گفت: “دو مسابقه بسیار دشوار در انتظار ماست.” پرسپولیس برای لیگ می جنگد و سایپا برای جلوگیری از سقوط. ما همچنین خواستار سهمیه آسیایی هستیم و برای انجام این کار همه تلاش خود را انجام خواهیم داد. خدا می خواهد ، به لطف خدا ، از حمایت هواداران و تلاش بازیکنان ، به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم و قلب هواداران را شاد کنیم.

بازیکن جوان تیم تراکتورسازی نحوه حضور در تیم بزرگسالان را تشریح کرد و به من یادآوری کرد: اول از همه باید از آقای زنوزی تشکر کنم که زمینه رشد فوتبالیست های جوان با استعداد در آذربایجان را فراهم کرد تا تراکتور و فوتبال حرفه ای باشند. بازی کردن

سلامی ادامه داد: در نیم فصل و با حضور آقای خطیبی برای آموزش تیم به خدمت گرفته شدند. آقای فیروز کریمی نیز در تمرین تیم حضور داشت و شرایط تیم و بازیکنان را می دانست. خدا را شکر با حضور آقای فیروز کریمی اوضاع خوب است و ما نتایج خوبی می گیریم. البته اگر کادر کنترل و فنی پایدار باشد ، وضعیت تراکتور حتی بهتر خواهد بود.

وی در مورد حضور چند بازیکن جوان در تیم تراکتورسازی گفت: جذب بازیکنان جوان در تیم اصلی کار بسیار دشواری است ، با توجه به اینکه تراکتور توسط هواداران پرشور پشتیبانی می شود ، بازی در این تیم دشوارتر است نسبت به تیم های دیگر. برای آینده تراکتورها.

بازیکن تراکتورسازی در حالی که اولین گل خود را در تیم بزرگسالان به ثمر رساند گفت: “من احساس عجیبی از به ثمر رساندن این گل داشتم و بسیار خوشحالم.” گل نتیجه تلاش هر کودک بود و من خوشحالم که در این پیروزی شرکت کردم و هواداران را خوشحال کردم. پیروزی تراکتور حساب شد. با تشکر از کادر فنی و تیم تیم برای پشتیبانی.

دکمه بازگشت به بالا