ورزش

زهرا نعمتی فینالیست شد – رویداد برتر

در مسابقات جهانی چتر نجات که در جمهوری چک برگزار می شود ، زهرا نعمتی در مرحله سقوط تفریحی انفرادی زنان به فینال این رقابت ها راه یافت.

به گزارش رویداد برتر و به نقل از انجمن تیر و کمان ، در ادامه مسابقات جهانی چتربازی در جمهوری چک ، کمانداران کشورمان با حریفان خود به میدان رفتند.

زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی فینال ریکوشه برابر یک کماندار ایتالیایی با نتیجه 6-0 پیروز شد و هشت تیرانداز برتر این بازی ها شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6-2 مقابل کماندار ترکیه ای پیروز شد و به نیمه نهایی مسابقات راه یافت. نعمتی در مرحله نیمه نهایی 6 بر 4 مقابل نماینده روسیه پیروز شد و در آخرین بازی فردا برای کسب مدال طلا با کماندار ایتالیایی دیدار می کند.

غلامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب کماندار اسلواکی شد و حذف شد.

آلیسینا منشازاده در یک هشتم نهایی مسابقات کامپوزیت با نتیجه 146-135 مقابل آمریکا پیروز شد و به جمع 8 تیم برتر راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 146 بر 144 کماندار انگلیس را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 148 بر 144 مغلوب نماینده روسیه شد و به فینال راه پیدا نکرد و فردا برای کسب مدال برنز با نماینده فرانسه دیدار می کند.

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کامپوزیت توسط نماینده انگلیس با نتیجه 144-140 ناک اوت شد و از دور مسابقات کنار رفت.

فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوزیت با نتیجه 143-137 مقابل کماندار انگلیس پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیراندازی با کمان اسپانیا 135-133 پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در مرحله نیمه نهایی برابر کماندار انگلیس با نتیجه 148 بر 138 شکست خورد و به فینال راه پیدا نکرد. فردا برای گرفتن مدال برنز باید با نماینده فرانسه فرانسوی روبرو شوید.

مریم یاورپورت در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوزیت با نتیجه 142-139 مغلوب کماندار فرانسوی شد و حذف شد.

محمدرضا زندی در مسابقات W1 و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 135-131 مغلوب کماندار کره جنوبی شد و حذف شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا