اقتصادی

سعیدی: امروز روز تلخی برای مجلس بود، از مردم عذرخواهی می کنم

سخنگوی چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت مجلس برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی مطابق اصل 85 قانون اساسی ، گفت: امروز از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کردم خوب نیست برای

به گزارش رویداد برتر ، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و پس از تصویب و تصویب طرحی برای حمایت از حقوق فضای مجازی کاربران و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی مطابق اصل 85 قانون اساسی ، شعری گفت و گفت: دشمنان این برند به دوستان به دلیل دوست دشمن ، کجا شکایت کنند.

وی ادامه داد: امروز برای مجلس تلخ بود ؛ پارلمانی که جلسه غیررسمی در مورد آبهای تاج خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، سیستان و بلوچستان و گلستان و مشکل واکسیناسیون نداشت ، جلسه ای غیرعلنی برای بحث در مورد کاربران برگزار کرد. حقوق فضای مجازی و اجتماعی به ماده 85 ارجاع داده شد ، گرچه اعتراضات اساسی به آن وجود داشت.

سعیدی گفت: از ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کنم ، امروز روز خوبی برای مجلس نبوده است.

در پاسخ به این گفتگوها ، علی نیکزاد ، رئیس مجمع عمومی و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، گفت: «این که بگوییم امروز روز بدی برای مجمع عمومی بود ، کار خوبی نیست.

وی ادامه داد: این موضوع در مقابل دوربین مطرح شد و در صورت لزوم ، اعضا موافق و مخالف آن بوده اند ، بنابراین ما باید به آرا of اعضا احترام بگذاریم. پارلمان در حال بحث است ، رأی اعضای نهایی است ، ما باید این رأی را بپذیریم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: ما باید در دموکراسی که تصویب مجلس نمایندگان را تعیین می کند ، بپذیریم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا