خارجی

سفارت آمریکا در کابل: هیچ برنامه‌ای برای بستن سفارت نداریم

سفارت آمریكا در كابل اعلام كرد: سفارت در كابل باز است و باز خواهد ماند.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، سفارت آمریكا در پیامی توئیتری نوشت: “رئیس جمهور بایدن به رئیس جمهور ما دستور داده است كه حضور دیپلماتیک قوی خود را در كابل ادامه دهد تا كار گسترده ای با دولت و مردم انجام دهد. افغانستان.” ما قصد تعطیلی سفارت را نداریم.

سفارت ایالات متحده به طور مداوم در حال برنامه ریزی برای حوادث احتمالی و چگونگی کاهش خطر برنامه ها است. ما از چالش های امنیتی فعالیت در افغانستان آگاه هستیم و حضور خود را برای رفع این چالش ها در صورت لزوم تنظیم خواهیم کرد.

سفارت آمریكا در بیانیه ای گفت: “ما اطمینان داریم كه می توانیم كار خود را با خیال راحت ، برای افغانستان و روابط دوجانبه انجام دهیم.” مانند همه مأموریت های خارج از کشور ما ، سفارت امکانات امنیتی و برنامه های خوبی را برای محافظت از کارمندان خود ایجاد کرده است.

در پایان پیام توییتر ، سفارت اضافه کرد ، همانطور که بایدن و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه گفتند ، علی رغم پایان حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان ، سفارت ایالات متحده به برنامه های کمک های دیپلماتیک ، بشردوستانه و امنیتی خود در افغانستان ادامه داد. دادن. مشارکت پایدار!

پیش از این گزارش شده بود که پس از عقب نشینی نیروهای آمریکایی ، تعداد دیپلمات های خود را در افغانستان کاهش خواهد داد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا