اقتصادی

شرایط فعالیت برای دانش‌بنیان‌ها در روسیه تسهیل شد

خانه نوآوری و صادرات فناوری ساخت ایران در روسیه افتتاح شده است و دانشمندان و سازندگان از خدمات نرم افزاری و سخت افزاری این مکان لذت می برند.

به گزارش رویداد برتر امروز چهارمین خانه نوآوری و فناوری صادرات ایران مهدی قلعه نویی ، رئیس مرکز تعامل بین الملل علم و فناوری ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، کازان جلالی ، سفیر ایران در روسیه و سیروس وطنخواه ، مرکز همکاری ریاست جمهوری را افتتاح می کند.

پیش از این ، چین ، کنیا و سوریه میزبان خانه نوآوری در فن آوری و صادرات ایران بودند و امروز که این مرکز در بهترین مکان تجاری و اقتصادی مسکو افتتاح شد ، تعداد این خانه های نوآوری و صادراتی به 4 تعامل فناوری رسیده است ، و ویژه و ویژه مهارت های دانش ایرانیان باید به بازار جهانی برسد.

این خانه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، با همکاری بخش خصوصی ، ایرانیان مقیم روسیه به عنوان نمایندگان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و دفتر مشاوره و سفارت ایران در روسیه ایجاد شده است. .

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، افتتاح خانه نوآوری و صادرات ساخت ایران در این کشور صادرات محصولات ما به روسیه را تسهیل می کند. این خانه دستاوردهای فناوری و ابتکاری را برای دانشمندان ایرانی در این کشور فراهم می کند. مرکزی که بتواند خدمات سخت افزاری مانند “تأمین فضای کاری خصوصی و اشتراکی” و “ارائه خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی برای شرکت های دانش بنیان و خلاق” را ارائه دهد ، می تواند پلی برای فروش محصولات با کیفیت دانش ساخت ایران باشد. شرکت های مستقر در بازار روسیه.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا