خبرهای کلی

فراهم شدن بستر‌ها برای ایجاد تحولی عظیم در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

سردار حاجی زاده در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید در قم با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات 29 خرداد گفت: امیدواریم ابتدا با راه اندازی دولت جدید و استانی دولت اسلامی تشکیل دهیم و نیروهای خدماتی “از مشکلات مردم است
وی با اشاره به آمادگی کشور برای ایجاد تحول بزرگ در همه زمینه ها ، گفت: زمینه برای تحول بزرگ در کشور مهیا است و امیدواریم دولت اسلامی مسئله ازدواج ، اشتغال ، تورم و غیره را حل کند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایالات متحده هرگز دوست ما نبوده و روابط ما با ایالات متحده عادی نخواهد شد ، اظهار داشت: نظام اسلامی با هیچ کشوری جنگ را شروع نمی کند اما آمریکا حل نمی شود.
در بخشی دیگر از سخنان خود ، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ظهور ریشه های شیطانی داعش اشاره کرد و گفت: “ویروس داعش از اندیشکده های آمریکایی ناشی می شود و این رژیم سعی داشت تمام جهان اسلام را با توفیر درگیر کند.
سردار حاجی زاده گفت: ویروس داعش در نتیجه برنامه و تصمیم به موقع رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم به ویژه سردار رشید حاج قاسم سلیمانی از بین رفته است.
وی با اشاره به سرکوب شهدای مدافع حرم گفت: هدایت و فرماندهی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ایثار شهدای مدافع حرم امروز عامل اصلی امنیت و خونریزی است.
گفتنی است ، شهید ابراهیم رشید ، اهل روستای شرم در استان قم ، برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) بارها در سوریه حضور داشت و سرانجام در 31 تیر 97 به همرزمان شهیدش پیوست. او 32 ساله است و به عنوان مشاور در تدمر سوریه کار می کند.

دکمه بازگشت به بالا