ورزش

فردا برای انجام بازی جوانمردانه و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمود شجاعی پنجشنبه شب قبل از بازی با سایپا در نشست خبری گفت که آقای کریمی به دلیل رای ناعادلانه کمیته انضباطی نتوانست در نشست خبری شرکت کند و من در این زمینه در این جلسه شرکت کردم.

وی با اشاره به عملکرد تیم تراکتورسازی در دیدارهای قبلی ، خاطرنشان کرد: تیم ما پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک دچار مشکلات فنی شد و این مسئله باعث شد نتیجه مطلوب و کیفیت مورد نیاز مقابل پرسپولیس به دست نیاید. ما در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشته ایم و سعی می کنیم فردا عملکرد با کیفیتی را ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در دیدار فردا از حریف تیمش تقدیر کرد و به من یادآوری کرد که سایپا یکی از تیم های خوب فوتبال ایران است و موقعیت واقعی آنها از لحاظ شخصیتی و فنی در جدول قرار ندارد. اما ما تراکتورساز هم هستیم و طبق برنامه ای که آقای کریمی در اختیار دارد و با تمرینات خوب هفته گذشته ، در سطح فنی خوب و منصفانه مقابل سایپا بازی می کنیم.

شجاعی ادامه داد: “در روزهای اخیر باشگاه ذوب آهن بحث ها و نگرانی های خوبی از طرفداران در مورد نتیجه بازی فردا و سرنوشت تیم های بازنده داشته است که من آنها را از همان سکو اعلام می کنم. کریمی به هیچ وجه در این زمینه نمی گنجد. هواداران ذوب آهن و همچنین نفت مسجد سلیمان در بازی فردا مقابل سایپا یک بازی عادلانه انجام می دهند.

وی در ادامه از کمیته انضباطی خواست تا در رای گیری به عدالت احترام بگذارد: “درخواست من از کمیته انضباطی این است که آرای آنها به عدالت احترام بگذارد و به رنگ ها ، تیم ها و اسامی اصلاً توجه نکند.” برای مثال ، در واقع مکانهایی وجود دارد که تراکتورها نقض شده اند. در دیدار مقابل گل گهر سیرجان ، بازیکن ما سعید مهری پس از بازی تحت فشار قرار گرفت و با بازیکنی از تیم گل گهر درگیر شد. اما این پرونده به پایان رسید و همان شب کمیته انضباطی محترم اعلام کرد که این دو بازیکن تا اطلاع ثانوی محروم خواهند شد.

مربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: چگونه آنها می توانند در آن شب اعلام کنند که این دو بازیکن تا اطلاع ثانوی تا جلسه محروم می شوند اما در مورد سایر تیم ها اینگونه نیست. بازیکن تیم مقابل قسم می خورد و بدترین کلمات را روی توپ جمع آوری می کند ، اما چون این رنگ متعلق به رنگ و تیم است ، چرا نمی توانند اعلام کنند که تا اطلاع ثانوی از بحث محروم می شوند؟

شجاعی با اشاره به محرومیت فیروز کریمی ، خاطرنشان کرد: این جملات را همه شنیدند و در فضای مجازی پخش شد ، اما رای یک جلسه معلق خواهد بود. آقای کریمی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و اعلام کرد که وضعیت جامعه ورزشی بدلیل این حرفه ها وخیم شده است. بیایید یک هشتگ بگذاریم و ببینیم کدام ورزش ها از این مشکل رنج می برند. در آسیا ، مربی ما دو بار به یک کنفرانس مطبوعاتی رفت و مربی به کنفرانس نرفت.

وی ادامه داد: آقای کریمی روحیه خوبی نداشت و نمی توانست به کنفرانس برود اما به او گفته شد که سرمربی باید در جلسه حضور داشته باشد. اگر فوتبال AFC یا FIFA را دنبال کنیم ، در لیگ قهرمانان آسیا ، آقای عبداللهی به جای خطیبی به یک نشست خبری رفت. در صورت بروز مشکلی ، AFC اظهار می دارد که مربیان باید حضور داشته باشند و مربیان قادر به حضور در این مسابقات نیستند.

مربی تیم تراکتورسازی اضافه کرد: اکنون که این قانون را برای انجمن خود و کشورمان نوشتیم ، در حال نوشتن یک بند یا نظر هستیم که ممکن است سرمربی با مشکل یا ناراحتی روبرو شود ، در آن مرحله یکی از کادر فنی می رود در جلسه و به س technicalالات فنی به رسانه ها پاسخ می دهد. “

در پایان ، شجاعی دلیل محرومیت و جریمه فیروز کریمی را بیان کرد: “آنها در جلسه کلمات بد نگفتند و از کلمات تند استفاده نکردند که می خواستند 50 میلیون را جذب و مجازات کنند تا ذهنیت به سمتی حرکت کند که بازی مقابل سایپا. “آماده است. اما آقای منصوریان در مقابل مسجدسلیمان از نفت محروم شد. من از کمیته انضباطی می خواهم که در مورد همه تیم ها به طور مساوی عدالت را رعایت کند.

دکمه بازگشت به بالا