جامعه

ماموریت ویژه برای افزایش تخت‌های کرونایی در تهران/استفاده از ظرفیت تامین اجتماعی و نیروهای مسلح

فرماندار تهران گفت: به معاون مدیرعامل تاج مركز استان تهران دستور داده شد تعداد تخت های تاج دار را به 11 هزار تخت افزایش دهد.

به گزارش رویداد برتر ، انوشیروان محسن بندپی در جلسه ای در فرماندهی پیشخوان تاج تهران گفت: “متأسفانه ، در حال حاضر شاهد تعداد بیماران سرپایی ، مراقبت از بیمارستان و مرگ و میر هستیم که باعث می شود 9300 نفر در تهران بستری شوند.

وی افزود: در اولین مصوبه جلسه امروز ، معاون مدیر مرکز تاجگذاری استان تهران موظف شد تعداد تخت های تاج را به 11000 تخت افزایش دهد. در این راستا ، باید از ظرفیت بیمارستان های دانشگاهی ، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که از درمان بیمارستان در استان تهران جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر باید تلاش شود تا تعداد کلینیک های مورد بحث در تمام بیمارستان های استان تهران افزایش یابد و ظرفیت آنها برای افزایش مراقبت های سرپایی دو برابر شود.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه جامعه و به ویژه بازرگانان محدودیت دیگری ندارند ، افزود: لازم است خود بازرگانان با هم کار کنند و در مقابله با شیوع پنجم بیماری مشارکت داشته باشند.

وی به موضوع تأمین مالی بیمارستان اشاره کرد و افزود: “هنگام بحث در مورد نقدینگی بیمارستان ها ، شرکت های بیمه موظف به پرداخت غرامت هستند زیرا این نیازها در واقع مطالبات کارگران است و البته بیمارستان ها نیز برای تهیه تجهیزات و تجهیزات مالی نیاز به نقدینگی دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند. که از وزارت بهداشت و دولت نیاز به کمک های لازم در این زمینه دارند.

استاندار تهران با اشاره به ادامه وضعیت موجود طی یک هفته طی 10 روز آینده اظهار داشت: در حال حاضر شاهد هستیم که مجموعه مراکز واکسیناسیون به بیش از 90 مرکز رسیده است. با توجه به یک میلیون و 800 هزار نفر بالای 60 سال در استان تهران ، از وزارت بهداشت می خواهیم مدیر سیستم ثبت الکترونیکی واکسیناسیون را به دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص دهد تا دانشگاه های علوم پزشکی بتوانند شاهد تعیین کنند. بدون دور و گردهمایی در مراکز.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا