هنر و فرهنگ

محمدرضا حکیمی به خانه بازگشت

امروز (4 ژوئیه) محمدرضا حکیمی از بیمارستان مرخص شد که پس از دریافت واکسن تاج دوم با صلاحدید تیم پزشکی برای چند روز به بیمارستان منتقل شد.

مرتضی کیا ، مدیر دانشکده علوم انسانی شرف الدین و از نزدیکان محمدرضا حکیمی (نویسنده و اندیشمند مذهبی) ، که قبلاً دلیل درمان در بیمارستان برای علائم ضعف ، خستگی و بی حالی را پس از دریافت دوز دوم داعش اظهار داشت: ظهر (10 ژوئیه) ، آنها آخرین دوز دارویی را که باید دریافت می کردند دریافت کردند و از آنجا که دیگر به دلیل سنشان بستری شدن در بیمارستان مناسب نبود ، تیم پزشکی تصمیم گرفت آنها را خالی کنند برخی از داروها و درمانهای اضافی را که می توان در خانه انجام داد ، می توان به خانه برد.

به گفته وی ، معالجه محمدرضا حکیمی از این پس در خانه ادامه خواهد یافت.

در پاسخ به س Kال کیا در مورد تاجگذاری اندیشمند دینی ، حتی پس از اعلام نتایج آزمایشات ، آزمون تاج محمدرضا حکیمی مثبت بود.

او دریافت که وضعیت عمومی و هوشیاری او خوب است.

محمدرضا حکیمی ، متفکر و نویسنده مذهبی ، در 14 فروردین 1340 در مشهد متولد شد. وی در سال 1326 وارد حوزه علمیه هراسان شد و 20 سال در این حوزه تحصیل کرد. شیخ محمدتقی ادیب نیشابوری ، شیخ مجتبی قزوینی خراسانی ، سید محمدهادی میلانی ، احمد مدرس یزدی ، اسماعیل نجومیان ، حاج سید ابوالحسن حافظیان و حاجی خان مخیری مهمترین استادان حکمت بودند. از آثار محمدرضا حکیمی می توان به “الحیا” ، “روز مغرب” ، “خرد سرخ” ، “عاشورا: سرکوب مضاعف” ، “شیخ آقا بزرگ تهرانی” ، “تفسیر آفتاب” ، “فریاد روزا” ، “سپیده باوران” اشاره کرد. “،” گزارش (از الحیاat) “و … اشاره شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا