ورزش

مظاهری گرم نکرد، رادوشوویچ به لک روحیه داد

به گزارش شفاف ، در حالی که دربی 96 از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود ، اتوبوس های این دو تیم حدود ساعت 18:00 همزمان به ورزشگاه آزادی رسیدند اما از آنجا که پرسپولیس کمی زودتر رسید ، آنها ابتدا به تونل را به رختکن رفت و سپس مستقلها وارد رختکن شدند.

روزی سکوهای شمالی استادیوم ، پرچم های تخت جمشید و تصویری از یحیی گل محمدی نصب شد ، اما در جنوب ورزشگاه که محل سکوی ایندیپندنت است ، هیچ پرچم و عنوانی وجود ندارد.

حدود 50 دقیقه مانده به شروع بازی ، سید حسین حسینی در کنار بهزاد غلامپور و رشید مظاهری برای گرم شدن بدن خود به راه افتاد. در حالی که حسینی گرم می شد ، رشید مظاهری درباره آمادگی تیم در یکی از دروازه ها صحبت کرد. پس از چند دقیقه ، او بدون گرم شدن به رختکن رفت.

در مقابل ، رادوشویچ ، که اخیراً به تمرین پرسپولیس بازگشت ، در کنار لک گرم می شود تا در دیدار برابر استقلال با دروازه بان تیم بازی کند.

قبل از اینکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن بدن خود به میدان بروند ، بازیکنان استقلال و پرسپولیس با یکدیگر صحبت کردند.

جلوی جایگاه VIP استادیوم یک بنر بزرگ با این شعار وجود دارد: “همه با هم ، معتاد نیستند”.

بعد از گرم شدن بازیکنان و رفتن به رختکن برای آماده سازی بازی ، مسئولان ورزشگاه آزادی چمن ها را سیراب کردند تا چمن را برای بازی آماده کنند.

در حالی که بازیکنان گرم می شدند ، احمد موسوی و بابک مرادیان نزد خداداد افشاریان ، رئیس کمیته داوران رفتند و دقایقی با او صحبت کردند.

به مناسبت هفته بهزیستی ، قبل از شروع بازی ، بنری برای بزرگداشت شهدای بهزیستی در مرکز زمین نصب شد و بازیکنان به تصویر خود گل اهدا کردند.

قبل از شروع بازی از داورانی که در جام جهانی حضور داشتند تقدیر شد. این قضات شامل رضا سخندان ، رضا داوری و علیرضا فغانی بودند. افشین پیروانی و یحیی گل محمدی ، فرهاد مجیدی نیز روزهای خوبی را با این داوران سپری کردند و یک یادبود گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا