خبرهای کلی

نرم افزار CRM برای فریلنسرها چه مزایایی دارد؟

یک روز کاری منظم برای فریلنسرها بسیار پیچیده است. فریلنسرها همچنین مجبورند همزمان با انجام فعالیت های جدید برای مشتریان جدید، روی پروژه های مختلف کار کنند.

همچنین، یک مشتری قدیمی می تواند همیشه با شما تماس بگیرد تا کار شما را در مورد پروژه موجود که روی آن کار می کنید بررسی کند و یا گسترش دهد. در چنین مواردی، به نرم افزار CRM فارسی نیاز دارید که به شما کمک می کند در راس مدیریت پروژه باشید. بنابراین می توان گفت که فریلنسرها باید از یک پلتفرم استفاده کنند که برای مدیریت مدیران بالقوه، ایمیل ها، فروش، مشتریان و موارد دیگر مفید است.

مزایای استفاده از CRM برای فریلنسرها عبارتند از:

فریلنسرهای بیشتر و بیشتر به استفاده از نرم افزار برای مدیریت پروژه ها و سرنخ ها ادامه می دهند. از نظر فزیلنسرها، ویژگی اصلی این CRM از بین نرفتن هدف است. در نتیجه، به عنوان یک فرد مستقل، تنها مسئولیت زمان پرداخت و اعتبار خود را بر عهده دارید.

زمان موجود مطلوب در شرکت ها رایگان است. CRM برای فریلنسرها از استانداردهای کاربر پسندی برخوردار است. رابط دقیق به کاربران کمک می کند تا در چند دقیقه، حتی با چندین کار و وابستگی به وظایف در کارهای پیچیده تر، از ابتدا پروژه ایجاد کنند. همچنین می توانید از یک مدل پروژه استفاده کنید که می توانید با ویژگی های خود ویرایش و استفاده کنید. شما می بینید که چقدر روی یک پروژه کار می کنید و می توانید کل زندگی پروژه خود را با یک نگاه دنبال کنید.

ردیابی زمان می تواند کارایی شما را افزایش دهد.

CRM برای فریلنسرها همراه با برنامه های ردیابی زمان ارائه می شود. با دستیابی به این ویژگی می توانید به توانایی بالقوه خود اطمینان پیدا کنید، مخصوصاً وقتی یک ساعت پول پرداخت می کنید. وقتی به مشتری اعتماد می کنید، او می داند که شما چقدر در این کار سرمایه گذاری کرده اید و می تواند صحت محاسبه آن را تأیید کند.

در مقایسه، دسترسی به یک برنامه مدیریت زمان شما را به کار ترغیب می کند. وقتی کارتان تمام شد، می توانید ببینید که چقدر برای هر کار وقت صرف می کنید.

با گزارش های فوری مشتریان را خوشحال کنید.

تکالیف را به راحتی ایجاد کنید.

انواع مختلفی از مشتری وجود دارد. انجام برخی از آنها آسان است. برخی دوست دارند به روزرسانی های روزانه در مورد وضعیت و توسعه پروژه ها را مشاهده کنند. تهیه گزارش و ارسال ایمیل از طریق ساعات سازنده به زمان و تلاش نیاز دارد. شخصاً به CRM برای فریلنسرها احتیاج دارید تا با تلاش کمتری در چند ثانیه گزارش های خود را تهیه و ارسال کنید.

خوشبختانه شما می توانید این کار را با ساده ترین و بهترین CRM برای فریلنسرها انجام دهید. گزارش خلاصه ای از وضعیت پروژه انتخاب شده را تهیه می کند.

این باعث خوشحالی مشتری می شود زیرا همه فعالیت ها و نیازها را می بیند. این یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت وضایف است و برای فریلنسرها مناسب است.

صدور صورتحساب برای مشتریان بسیار آسان است.

برخی از مشتریان انتظار دارند که قبل از پرداخت فاکتور صادر کنید.

پس از انجام یک کار در داخل برنامه، می توانید شماره ای را تعیین کنید که برای هر کار جداگانه بررسی شود. سپس برنامه همه آمارها را خلاصه کرده و به طور خودکار فاکتور تهیه می کند. فاکتور آماده تحویل به مشتری است.

همکاری تسهیل می شود.

کار هر فریلنسر پیچیده تر از دیگران است. گاهی اوقات شما نیاز به همکاری با دیگر فریلنسرهای کار در پروژه های پیچیده تر دارید. شاید مشتری بخواهد در زمان واقعی ایده موفقیت پروژه را بدست آورد. همه چیز با استفاده از یک ابزار مدیریتی یا ابزارهای طراحی شده برای فریلنسرها امکان پذیر است.

به شما امکان می دهد تمام اسناد پروژه را در cloud ذخیره کنید که هرکسی می تواند در آن کمک کند. مسلماً ساده تر از دستکاری اسناد از طریق ایمیل، ساده تر است.

کار بیشتر، مدیریت و پیگیری کمتر.

با این کار می توانید نوع فعالیتی را که بهره وری، دانش و تجربه ایجاد یک استراتژی برای توسعه مهارت های خود را ندارید، تعیین کنید. با تلاش کمتری در بازار مستقل رقابت می کنید.

دلایل مهم استخدام فریلنسرها در ابزار CRM وجود دارد. همانطور که مشاهده می کنید، کل روش کار با این روش ها ساده می شود. در زمینه نضارت به شما کمک می کند، و ایجاد فاکتور در صورت درخواست نیز از موارد ارزشمند دیگری است که به شما امکان می دهد روی کارهای مهم تمرکز کنید. کاملاً واضح است که برنامه های مدیریت پروژه ضمن افزودن همه این عوامل، از افزایش بهره وری پشتیبانی می کنند.

بسیاری از فریلنسرها در سراسر دنیا برای مدیریت کار خود از CRM استفاده می کنند، سرانجام، هنگامی که تمام ردیابی و کنترل به طور خودکار انجام می شود، شما زمان زیادی را با استفاده از سیستم عامل CRM صرف خواهید کرد. در هر زمان می توانید وضعیت کار خاصی را مشاهده کنید و می توانید در طول مسیر این کار را انجام دهید.

فریلنسرهای موفق در سراسر جهان، از جمله نویسندگان مستقل، دستیارهای مجازی، توسعه دهندگان یا مهندسین مستقل، طراحان گرافیک، حسابداران و عکاسان مستقل، از CRM برای افزایش کارایی و ردیابی محصولات استفاده می کنند. سپس شرایطی وجود دارد که بیشترین CRM را در کارهای مستقل خود ایجاد می کنید:

به عنوان یک فریلنسر، ممکن است لازم باشد ساعات بیشتری از حد معمول کار کنید. وقتی شرکت رایگان شما بیش از یک واحد پیشرفت کند، درمان دستی CRM اتلاف وقت ارزشمند شما است.

تعامل با مشتری و یا ارتقا یک شرکت یک فرصت عالی است، بنابراین یک ابزار CRM به شما امکان می دهد وظایف پر ارزش خود را بر اساس نیاز خود هدایت کنید.

شما بیش از پنج گزینه در لیست “تماس بگیرید” دارید. همانطور که می دانید، هر انتخابی که در آن لحظه انجام دهید، آماده کار با شما نیست. بنابراین، بدون به روزرسانی برنامه خود، به یک روش آسان نیاز دارید که روزانه با آنها تماس بگیرید و روز بعد برای آنها ایمیل ارسال کنید. بهترین CRM برای فریلنسرها تمایل به پاسخگویی به مشتریان و چشم اندازهای مربوط به کار آنها در آینده را به طور خودکار انجام می دهد.

رویه ها باید مناسب باشد. همه ما از سیستم های استراتژی شرکتی خود بهره مند هستیم. این که آیا یک روش پرواز آسان برای مشتریان جدید است یا یک ابزار دقیق برای تکمیل فروش شما، سیستم ها می توانند همراه شما باشند.

بسیاری از CRM های رایگان به شما امکان می دهند روند توزیع را به گونه ای استاندارد کنید که کل چرخه زندگی به یک باره قابل مشاهده باشد.

شما می خواهید بیشتر در معرض خط لوله و مشتریان خود باشید. برای ارزیابی نحوه عملکرد فرآیند توزیع، به سطح مشخصی از وضوح پیش رو نیاز دارید. بدون سیستم CRM صوتی، از نرخ تبدیل، نسبت سود/ضرر یا هر شماره تجاری دیگر اطلاع نخواهید داشت. این آمار برای کمک به سودآوری شما بیش از هر زمان دیگری مهم است.

شما می خواهید رابطه خود را با مشتریان و فرصت های خود تقویت کنید. همه چیز در اطراف است. بسته به سفارش، بودجه یا بازه زمانی خود، می توانید هر یک از مشتریان خود را در پس زمینه پیدا کنید و آنچه را که می گویید فراموش می کنید، زیرا هنگام ملاقات با آنها، ادعای آنچه را که درباره آن بحث می کنید می کنید و آنها (و وقت شما) بی فایده است!

فریلنسرها در مدت زمان محدودی کارهای زیادی را باید انجام دهند. بنابراین، شما باید یک برنامه خودکار برای کاهش مداخله انسان و استفاده از وقت خود تهیه کنید.

نتیجه

ما امیدواریم که شما هم اکنون از CRM های مختلف، ویژگی ها، قیمت گذاری و ادغام برای مشاغل آزاد آگاه باشید. چندین CRM عالی برای فریلنسرها برای شرکتها در دسترس هستند که واقعاً به کاربران در مدیریت پتانسیل و افزایش فروش کمک می کنند. اما همه آنها برای کار شما مناسب نیستند.

بسته به نوع مشاغل، CRM را برای یک فریلنسر یا یک مشاغل کوچک انتخاب می کنید. شما به عنوان یک فریلنسر باید CRM طراحی شده مخصوص فریلنسرها را دریافت کنید.

صرف نظر از نیازهای شرکت شما، CRM مستقل می تواند به شما کمک کند تا درآمد خود را به حداکثر برسانید، بهره وری خود را افزایش دهید، و کار خود را پیگیری کنید و از اطلاعات موجود بیشترین استفاده را ببرید. شما به عنوان یک فریلنسر باید ابزاری داشته باشید که از فروش تا ایمیل خودکار تا مدیریت بالقوه را مدیریت کند.

دکمه بازگشت به بالا