خبرهای کلی

همه دستگاه‌ها برای کمک به نیازمند و محرومان پای کار باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ عزیز غضنفری شنبه شب در گفتگو با مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمک به نیازمندان و کاهش فقر در جامعه یک کار عمومی است.

وی با اشاره به نقش مهم کمیته امداد در مبارزه با فقر گفت: همه ارائه دهندگان خدمات وظیفه دارند برای کاهش فقر مادی و فرهنگی با کمیته امداد همکاری کنند.

مدیر اداره کل مدیران و رهنمودهای سیاسی سپاه ادامه داد: کمیته امداد اولین نهادی بود که پس از پیروزی انقلاب با هدف حمایت از گروه های نیازمند و آسیب پذیر به دستور امام راحل تأسیس شد. (مانند).

وی افزود: کمک به نیازمندان و مستمندان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از دغدغه ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب بود ، بنابراین با پیروزی انقلاب دستور تأسیس این نهاد مردمی را برای کمک به نیازمند “.

غضنفری خاطرنشان کرد: “آنچه نهاد مقدس کمیسیون امداد انجام می دهد نمونه بارز حرکتی مجدانه است که بیشتر از برنامه ریزی دقیق و حساب شده آن ناشی می شود.”

وی خدمت در کمیته امداد را یک نعمت و لطف بزرگ الهی برای کارکنان این م institutionسسه دانست و گفت: “خدمات در م holyسسه مقدس کمیته امداد با سایر نهادهای اداری متفاوت است. این با جامعه ای همراه است که پاداش بزرگ معنوی در نظر خدای متعال.

مدیر اداره کل سپاه و رهنمودهای سیاست گذاری با اشاره به کار خوب کمیته مساعدت در ارائه خدمات به جامعه هدف ، گفت: ما از آن قدردانی می کنیم.

وی بالاترین سرمایه تمام جوامع را افراد جامعه توصیف کرد و خاطرنشان کرد: “به همان اندازه که از این سرمایه های اجتماعی مراقبت و خدمت می کنیم ، بدون شک فردا شاهد پیشرفت و موفقیت چشمگیری خواهیم بود.”

دکمه بازگشت به بالا