هنر و فرهنگ

پورمحمدی: ریاست شورای محتوای حرفه‌ای ساترا را تایید نمی‌کنم

پس از انتصاب علی اصغر پورمحمدی به عنوان رئیس “شورای سیاستگذاری محتوای حرفه ای” سازمان تنظیم مقررات و سمعی بصری (ساترا) ، مدیرعامل سابق صداوسیما چنین خبری را تأیید نکرد.

علی اصغر پورمحمدی در گفت وگو با رویداد برتر با تأکید بر اینکه وی به عنوان رئیس هیئت تصمیم گیری سیاست محتوای حرفه ای ساترا منصوب می شود ، تأکید کرد: تاکنون فقط یک بحث مقدماتی برای واگذاری این سمت به من انجام شده و هیچ تصمیم نهایی ساخته شده. ساخته شده در این زمینه

وی همچنین تصریح کرد: به من پیشنهاد شد که رئیس شورا شوم اما هنوز چیزی مشخص نیست و ما تصمیم خواهیم گرفت. بعلاوه ، هنوز جلسه ای در این باره برگزار نشده است.

رویداد برتر گزارش داد که ساترا ساعاتی پیش به نقل از معاون رئیس سازمان و معاون حقوقی رئیس جمهور ضمن اشاره به مباحث حقوقی جدید مربوط به ورود و نظارت این سازمان در محصولات شبکه خانگی ، تأکید کرد که ساترا هیچ راهنمایی ندارد ، رسماً آن را به رسمیت نمی شناسد. .

این سازمان با تأكید بر اینكه پروانه ساخت یا پروانه ساخت صادر شده توسط وزارت جهت برای پروژه های شبكه سینمای خانگی دیگر معتبر نیست ، شورای جدیدی را به نام “شورای سیاستگذاری محتوای حرفه ای” منصوب كرد كه اعضای آن محمدرضا هستند. ریاست جعفری جلوه ، عبدالکریم خیامی و محسن مهاجرانی بر عهده علی اصغر پورمحمدی است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا