استان ها

کلید واژه دوره مدیریت جدید تقویت اقتدار پزشکی قانونی و تعامل با دستگاههاست

به گزارش خبرگزاری کاسوین رویداد برتر؛ روز پنجشنبه ، در مراسمی با حضور پاشا مسعود قادی ، معاون آزمایشگاه سازمان پزشکی قانونی ، حجت الاسلام قدرتی ، رئیس دادگستری استان ، دادستان قاسمی ، عباسپور ، نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و رئیس دادگستری Q ، ضمن تقدیر از 5 سالها خدمت ، مدیرکل سابق بهزاد ولی زاده ، مصطفی جعفرزاده ، به عنوان مدیر جدید پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

مصطفی جعفرزاده در این مراسم گفت: کریم شرایط سختی را پشت سر گذاشته است و گروهی از پزشکان ، کارشناسان و کارکنان قادر به انجام تلاش های زیاد برای جلوگیری از توقف خدمات هستند.

وی گفت: در دوره جدید حکمرانی ، ما کلمات کلیدی را دنبال می کنیم و سعی می کنیم پزشکی قانونی قوی مبتنی بر شواهد و اسناد ساختارشکنانه ایجاد کنیم.

جعفرزاده افزود: در زمینه پزشکی قانونی ، نظرات کارشناسی پیامدها و جنبه هایی دارد که تنها با خدمات مناسب می توان ارائه داد.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین یادآور شد: مشتری باید بداند که حق خود را با استناد به سازمان تحقق می بخشد ، این برای قوه قضائیه ارزش دارد که در جریان کشف حقیقت از نظر کارشناسی مطلع شود.

image_2021_7_1-16_17_9_70_Y0O

جعفرزاده اظهار داشت: در کشف حقیقت باید بتوانیم حاشیه های احتمالی نارضایتی را از بین ببریم و برای مثال ، هر موسسه ای باید بداند که سازمان حوادث غیرواقعی را تشخیص می دهد یا اجازه نقض حقوق هرکسی را می دهد.

وی گفت: “همه نظریه های پزشکی قانونی باید مستند و براساس شواهد باشد تا مردم از دولت راضی باشند.”

جعفرزاده یادآور شد: پزشکی قانونی نیاز به تعامل با سایر ابزارها و م institutionsسسات دارد و ما برای دستیابی به خدمات با کیفیت نیز با همه ادارات در حال کار هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: امیدواریم با کمک رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی اقدامات موثری انجام دهیم و مردم بهتر از گذشته با خدمات این سازمان آشنا شوند.

در این مراسم ، مدیرکل سابق بهزاد ولی زاده نیز گزارشی از فعالیتهای 5 سال گذشته ارائه داد.

ولی زاده گفت: “ما در معاینه بدن سه ماه تجمع داشتیم و شناسایی سموم به تأخیر افتاد که با جایگزینی روش جدید این مقدار را افزایش دادیم و تاخیرهای شش ماه گذشته را جبران کردیم و نمونه های باقی مانده عملیاتی.”

وی اظهار داشت: متوسط ​​زمان پاسخگویی مقامات قضایی کشور 67 روز ، در قزوین 45 روز است و با راه اندازی “دادپیشک” توانسته ایم مراکز صدور مجوز دفن را علمی کنیم.

وی افزود: طی پنج سال گذشته مهمترین کار در زمینه صدور علمی مجوزهای تشییع جنازه در استان انجام شده است که 116 درصد افزایش وام های جاری ، 429 درصد وام های ساختمانی و 150 درصد وام های ملی را داشته است. .

image_2021_7_2-0_22_2_476_lHF

ولی زاده افزود: با ایجاد تیم های توسعه ای ، توانسته ایم ركود مشتری را به نصف برسانیم و مشتریان پس از تحقیقات دفتر را ترك می كنند و نیازی به تعلیق از دفتر ندارند ، با راه اندازی سیستم ویژه سازمان ، گواهینامه های بدنی و نظرات كارشناسی درگیر شدند. “نوسازی و به روزرسانی تجهیزات.

وی گفت: 18 میلیارد تلاش برای ساخت سالن کالبد شکافی تاکستان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی ، میز کالبد شکافی و سردخانه هزینه شده است. امسال افتتاح خواهد شد که شهر آوج را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد. برای آبیک ساخته شده است ، اما ساخت Buin Zahra هنوز تصمیم گیری نشده است.

ولی زاده کمبود فضای فیزیکی ، تخصص و پزشکان را مهمترین مشکل پزشکی قانونی در استان قزوین عنوان کرد و توجه به راه حل آن را جلب کرد.

دکمه بازگشت به بالا