خبرهای کلی

۲زایمان موفق در آمبولانس در طول یک شب در لیردف شهرستان جاسک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت که در تاریخ 27 مرداد ساعت 15:12 بعد از ظهر به درخواست پزشک کلینیک لیرداف آمبولانسی برای انتقال مادر باردار پرخطر 115 لیرداف اعزام می شود. آمبولانس ایستگاه جاده ای اضطراری به محل اعزام ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: مادر 36 ساله باردار لیردافی دوقلو باردار بود و در سی و سومین هفته بارداری خود به سر می برد. آنها پس از زایمان تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرند و مادر و مامای مرکز به بیمارستان جاسک در ایستگاه اورژانس 115 لیرداف مراجعه می کنند.

به گفته وی ، در طول مسیر ، با پیشرفت روند حمل و نقل ، یکی از گاوها با کمک ماماها و تکنسین های اعزامی ، محمد نیا مدلی و موسی شریفی نیا ، در سلامت کامل به دنیا می آید.

قاسمی افزود جنسیت این دو نوزاد دختر است و پس از دریافت درمان اولیه و اقدامات حمایتی مانند ساکشن ، اکسیژن درمانی با مادر ، به بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک و نفر دوم به زایشگاه منتقل می شوند. بیمارستان. با تشکر. و سلامت کامل متولد شد

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روبروی بیمارستان گفت: ساعت 20:33 از آمبولانس خواسته شد تا مادر باردار دیگری را از درمانگاه روستای پیوشک در 15 کیلومتری لیرداف منتقل کند.

وی اظهار داشت: پس از رسیدن تیم اعزامی به اورژانس ، مادر با همراهی مامای کلینیک به بیمارستان اعزام می شود. و سلامتی كامل به این دنیا وارد می شود و مادر و كودك در شرایط عمومی مطلوب برای ادامه درمان به بیمارستان جاسك خاتم الانبیا منتقل می شوند.

دکمه بازگشت به بالا