استراتژی غر زدن!

استراتژی غر زدن!

به گزارش شفاف ، این روزنامه جام جم وی نوشت: “یکی از مهمترین اصول آموزش و مدیریت در زمینه ورزش به مسائل روانی برمی گردد.” این اصل روانشناختی به مربی یا رهبر می آموزد که چگونه از تیم تحت هدایت خود در صورت هرگونه تنش ، اختلاف نظر ، ناامیدی یا عصبانیت اطاعت کند. سرمربی یک تیم فوتبال باید بتواند از تنش جلوگیری کند و بیان او باید مانع صلح و اعتماد شود. اگر مربی از این اصول پیروی نکند ، مهم نیست که آموزش علم چقدر مهم است ، در بیشتر مواقع نمی توانند به اهداف خود برسند.

حال این سال مطرح می شود که آیا فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی ها از چنین اصولی آگاهی دارد؟ اصلا. او که به تازگی یک شکست بزرگ را پشت سر گذاشته و شکست سختی را مقابل فولاد خوزستان در فینال جام حذفی با تیمش تجربه کرده است ، دقیقاً برعکس آنچه در خطوط قبلی ذکر کردیم عمل می کند. فرهاد مجیدی به راحتی تنش و ناراحتی بین باشگاه و بازیکنانش را فرا می خواند و همه چیز را خراب می کند. البته بسیار مناسب و صحیح است که یک مربی به جای تیمش صحبت کند ، اما باید مراقب باشد که از پشت بام پرتاب نشود.

حالا داستان فرهاد مجیدی ؛ مردی که آنقدر آسمان و ریسمان را بافته بود که از پشت بام به پایین پرتاب شد. به لطف او ، استقلال بیش از پیش متشنج است.

شکایات زمین و زمان

فرهاد مجیدی از زمین و زمان شکایت می کند. از مدیران سابق و مدیران فعلی گرفته تا دلالان و اطرافیانشان و تا دشمنان فرضی و غیر فرضی. او همیشه از آنها شکایت می کند و مدام فرضیه های جدیدی مطرح می کند. او از ادبیات تند انتقاد می کند و همیشه چیزهایی می گوید که تازگی ندارد.

فرهاد دستکاری کننده نیست. با این حال ، استراتژی غرش او هنوز از استقلال استفاده نمی کند و او برعکس ضربه زد.

تعداد هفتگی قبلی بلوز در جایی کاهش یافته است. جایی که به این نتیجه رسیده است که اگر می خواهد قهرمان شود و اگر می خواهد زبان قرمز و شجاع در زمین همیشه پر از هیاهوی فوتبال ایران باشد ، پس باید همه را دشمن خود ببیند. به او دائماً باید از “دستهای پشت پرده” صحبت می کرد و اصلاً نمی دانست که امیر قلعهوانی سالها پیش از “دستهای پشت پرده” بهانه کرده و به جایی نرسیده است.

مجیدی جایی است که همیشه آرزو داشت ، روی نیمکت کوچک استقلال. اما در حال حاضر ، با وجود اینکه مدت زیادی است که در آنجا حضور دارد ، اما به قیمت شرایطش بازی می کند.

16 برابر افراطی

همه مصاحبه های انتقادی را نمی توان افراطی توصیف کرد ، اما شما می توانید حداقل 16 مصاحبه با فرهاد مجیدی در یک سال و نیم گذشته پیدا کنید که وی در آن موضوعات مختلف را مورد انتقاد قرار داده است. 16 مصاحبه 16 برابر تنش و درگیری را نشان می دهد و تفاوت های جدیدی ایجاد می کند. این 16 مصاحبه به این معنی است که فرهاد مجیدی تنها است و حداقل هیچ کس پشت سر او در سریال استقلال نیست.

باز هم دشمنان فرضی

به گفته فرهاد مجیدی ، همه دشمن استقلال هستند. مدیرعامل سابق و فعلی ، برخی بازیکنان گذشته و حال ، افرادی که در اطراف باشگاه زندگی می کنند ، برخی از شرکت ها و برخی خبرنگاران و حتی عوامل داخلی و خارجی. تصور خصومت آنقدر سخت است که فرهاد مجیدی تا کنون عملکرد خوبی داشته است! تجربیات قبلی دیگر مربیان در به دست آوردن دشمنان و تصور دشمنان فرضی عموماً پایان نیافته است. “البته ، در برخی موارد ، فرهاد مجیدی قطعاً درست می گوید ، اما هنوز باید کمی خویشتن دار باشد.

دکمه بازگشت به بالا