ورزش

انتخاب عراق به نفع ایران بود

هیچ کس به اندازه کی روش تیم ملی ایران را نمی شناسد و این می تواند یک امتیاز بزرگ برای عراق باشد. سرمربی پرتغالی همچنین تخصص خاصی در برابر کره جنوبی دارد که بر معادلات گروه نیز تأثیر گذاشت. اما اکنون ، حضور وکیل این مسائل را از بین می برد و دیدار ایران با عراق را در فضایی عادی تر برگزار کرده است. به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ خوشحال است که از رویارویی با کی روش اجتناب می کند! شرایط به گونه ای است که انتخابات عراق به نفع ایران بود.

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: “در روزهای اخیر ، خبری مبنی بر تایید کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال عراق منتشر شد.” در دور بعدی مقدماتی جام جهانی ، عراق با ایران ، کره جنوبی ، امارات متحده عربی ، سوریه و لبنان هم گروه می شود و قرار است دو بازی رفت و برگشت با ایران در 7 و 7 سپتامبر انجام دهد. ؛ مسابقه ای که در حضور کیروش بسیار گرمتر از قبل خواهد بود. با این حال ، در میان تجزیه و تحلیل های زیادی از اختلاف ایران با کی روش ، اتحادیه فوتبال عراق تصمیم دیگری گرفت و دیک آدوکات هلندی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد. اول از همه ، این که آیا این وکیل معروف انتخاب بهتری برای حریف ایران بوده است یا کارلوس کی روش ، ما باید خوشحال باشیم که سرمربی پرتغالی به گروه ایران نپیوست و مسابقات حیاتی آینده از حساسیت بیشتری برخوردار نبود.

کوروش در سال های حضورش در ایران فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و هنوز طرفداران و منتقدان زیادی دارد. دوقطبی که از زمان مربیگری ایران باقی مانده هنوز پابرجاست و بعید است به زودی پایان یابد. در همین حال ، گروهی از بازیکنان تیم ملی همچنان علاقه و فداکاری زیادی نسبت به کی روش دارند ، از جمله دو نبرد اصلی تیم ملی. ما هنوز فراموش نکرده ایم که سردار آزمون پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی با شعری سرشار از طعنه و کنایه به این داستان چگونه واکنش نشان داد. این آزمایش در صفحه شخصی خود نوشت: “ما که از خورشید عذاب می کشیدیم امشب مستحق چشمان کور خود بودیم.” با این حال ، رابطه سردار با آن “شب” با گذشت زمان بهبود یافت و او توانست گلهای بسیار حساسی را برای دراگان اسکوچیچ به ثمر برساند. مهدی طارمی با اشاره به اینکه تیم موفق کنونی توسط کارلوس کی روش بر اساس تغییر نسلی ساخته شد ، مربی پرتغالی را برای صعود از مرحله قبل قدردانی کرد و نگرش او جنجالی شد. او بعداً توضیح داد که سخنرانی او باعث جنجال شد.

البته در چنین شرایطی مقابله با کیروش حساسیت کار را افزایش می دهد. به خاطر داشته باشید که عراق به تنهایی کار ساده ای برای تیم ملی ایران نبود ، اما اگر کارلوس توسط تیم رقیب انتخاب شود ، شرایط پیچیده تر می شود. در هر صورت ، هیچ کس به اندازه کی روش تیم ملی ایران را نمی شناسد و این می تواند یک مزیت بزرگ برای عراق باشد. سرمربی پرتغالی همچنین تخصص خاصی در برابر کره جنوبی دارد که بر معادلات گروه نیز تأثیر گذاشت. اما اکنون ، حضور وکیل این مسائل را از بین می برد و دیدار ایران با عراق را در فضایی عادی تر برگزار کرده است. به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ از اجتناب از رویارویی با کیروش خوشحال است! واقعیت این است که انتخابات عراق به نفع ایران بود. »

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا