خبرهای کلی

بیمارستان مطالبه تحقق نیافته مردم اندیکا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، وی اصلی ترین افراد شهر است اندیکا عشایر و روستاییان و نبود بیمارستان آنها را از خدمات درمانی محروم کرد. علاوه بر این ، با وجود ویروس کرونا و قرمزی شرایط در اکثر شهرها ، هیچ بیمارستانی وجود نداشت اندیکا سلامت جمعیت شهر در خطر است.

مشکلی در بیمارستان وجود نداشت اندیکا به نظر می رسد وقتی مادر با وجود مسیرهای غیر استاندارد و مسافت زیاد ، به دلیل نداشتن بیمارستانی که جان مادر و مادرش را به خطر می اندازد ، باید سفری طولانی و خطرناک را برای به دنیا آوردن فرزندش طی کند. کودک در این وضعیت

با توجه به مجوزهای اخذ شده در حین ساخت بیمارستان ، به نظر می رسد تاخیر در مراحل حفاری و ساخت بیمارستان اندیکا این ضربه جبران ناپذیری به سلامت جمعیت شهر وارد خواهد کرد.

فضا اندیکا 200 کیلومتر با اولین بیمارستان فاصله دارد

وحید کاظمی ، رئیس اورژانس پزشکی و حوادث جاده ای اندیکا وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در برخی نقاط شهر اندیکا فاصله تا اولین بیمارستان در مسجدسلیمان ، حدود 200 کیلومتر است. بنابراین ، عدم دسترسی به بیمارستان در بیشتر موارد منجر به مرگ قربانیان در اکثر تصادفات به دلیل خونریزی شدید می شود.

وی افزود که همچنین در برخی از مناطق شهر آنتن وجود نداشت اندیکا مشکل دیگر: 115 فوریت پزشکی در این شهر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شاخصبه

رئیس اورژانس پزشکی و حوادث جاده ای اندیکا وی گفت: ساخت و تجهیز واحد درمان بیمارستان شهرستان اندیکا این می تواند بسیاری از مشکلات شهروندان را در زمینه درمان حل کند.

انعقاد قرارداد بیمارستان 64 تختخوابی اتاق خواب

“علیرضا ورناصری»نماینده مردم اندیکا او در مجلس به آنلاین گفت: “بیمارستان یک نیاز است که یکی از اولویت های برنامه های من از نظر سلامت شهروندان است.” شاخص در این راستا ، نظارت مستمر برای دستیابی به این مهم انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان محلی شهر در اواخر امسال ساخته می شود ، گفت: وام های مربوط به خرید تجهیزات از طریق پیگیری اخذ شده و توسط دانشگاه علوم پزشکی خوزستان دریافت شده است.

نماینده مردم اندیکا وی در مجلس یادداشت تفاهمی در مورد ساخت بیمارستان 64 تختخوابی در این زمینه گفت اتاق خواب این شهر بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان آب و برق خوزستان تأسیس شده است و منابع مورد نیاز برای ساخت بیمارستان از وزارت نیرو درخواست می شود.

وی افزود: به دلیل تحریم ها و تورم و همچنین مشکلات غیرمنتظره با شیوع کرونا در داخل کشور ، شکاف بودجه افزایش یافته و بسیاری از پروژه ها تأمین مالی نشده اند.

ورناصری وی اظهار کرد: امسال با نظارت بر روند ساخت بیمارستان اندیکا این امر به عنوان نیاز چند دهه ای جمعیت شهر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، شهر اندیکا هیچ بیمارستانی وجود ندارد و انتظار می رود با وجود خطر ابتلا به کروناویروس و سلامت عمومی باشد اندیکا نیاز دیرینه جمعیت شهر باید در اسرع وقت تأمین شود.

دکمه بازگشت به بالا