رویدادها

حل مشکل مسکن ملکی پرسنل ناجا در یک برنامه ۵ ساله

فرمانده انتظامی با اشاره به برپایی اردوگاه جهاد ، از تامین مسکن برای افسران پلیس خبر داد: ما می خواهیم با یک برنامه پنج ساله مشکل مسکن غیرنظامی کارگران را برطرف کنیم.

به گزارش رویداد برتر ، سردار حسین اشتری یکی از فرماندهان و رهبران یگان های ویژه ناجا ، ایثار ، کارآمدی ، فداکاری ، اقتدار و … است. وی ویژگی های برجسته نیروهای ویژه ناجا را تشریح کرد و افزود نیروهای ویژه ناجا تمام تلاش خود را برای ارتقاء امنیت و آرامش مردم به کار خواهند بست و خوشبختانه در این واحد شاهد روند رو به رشد تغییر و ابتکار هستیم.

وی با اشاره به مأموریت های نیروهای ویژه ناجا گفت: نیروهای این یگان آمادگی انجام مأموریت را در هر زمان دارند و باید بگویم تلاش ما در سال های اخیر تقویت نیروهای ویژه ناجا بوده است و این رویکرد برای تقویت واحد اولیه است. “و از نظر تجهیزات پیشرفته از نزدیک دنبال می شود.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای ویژه ناجا برای رسیدن به نقطه ایده آل نیازمند پشتیبانی به موقع تجهیزات هستند ، اظهار داشت: مراقب حمل آنها باشید تا بتوانیم روز به روز شاهد رشد کامل این واحد باشیم.

فرمانده انتظامی با اشاره به نقش یگان های ویژه ناجا در مراحل و ماموریت های مختلف گفت: این یگان باید از نظر تعداد و پرسنل به مطلوب ترین و ایده آل ترین سطح برسد زیرا نتایج مأموریت های آن به طور مستقیم اطمینان بخش و امنیت مردم است. در جامعه مهم است

وی از اقدامات نیروهای ویژه ناجا در ماموریت های مختلف قدردانی کرد: معقول بودن ، هوشمندی ، اقتدار با عدالت و مهربانی ، تصمیم گیری به موقع در محل و غیره. مشخصات.

سردار اشتری در صحبت با فرماندهان و سران یگان های ویژه ناجا تاکید کرد: هنر شما این است که صحنه را در عرصه عمل هدایت و هدایت کنید و با توجه به وقایع ، آرامش همراه با اقتدار ، درایت ، هوش ، مهربانی و به زودی.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به لزوم تدوین بسته های آموزشی موثر و کاربردی برای ارتقاء مهارت نیروهای یگان ، بر اطلاعات و تجزیه و تحلیل عملیات ماموریت های یگان تاکید کرد.

فرمانده انتظامی با اشاره به اجرای پروژه های امداد نیروهای ویژه ناجا گفت: “همکاران ما در واحدهای ویژه ناجا علاوه بر انجام وظایف اصلی و مشروع خود در انجام پروژه هایی مانند” همدلی وفادار “،” a تخصیص معیشت بین نیازمندان و … “نیز بسته ای را درخشان کرد و من ، به سهم خود ، از چنین رویکردهای وفاداری قدردانی می کنم.

سردار اشتری با اشاره به نقش پلیس در مبارزه با ویروس کرونا گفت:. ، و این نقش تا ریشه کن شدن ویروس ادامه دارد.

این افسر ارشد پلیس در بخشی دیگر از سخنان خود بهبود و بهبود شرایط زندگی کارکنان را یکی از دغدغه های جدی خود و دغدغه های هیأت ناجا ذکر کرد و افزود: در راستای مسئولیت ها و نیازهای کارکنان ،

وی با اشاره به ایجاد اردوگاه جهادی برای تأمین مسکن پلیس ، خاطرنشان کرد: “ما قصد داریم در یک برنامه پنج ساله (به مدت یک سال و نیم) به مسکن غیرنظامی کارگران بپردازیم.” من معتقدم و در این بین ، نیروهای یگان های ویژه ناجا باید به میدان بیایند.

فرمانده انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود به فرماندهان و رهبران یگان های ویژه ناجا توصیه کرد که هنگام تعامل با نیروهای زیرمجموعه ، رویکردی “پدرانه” و “عاقلانه” اتخاذ کنند و گفت: می داند که ارتقاء روحیه کارکنان تنها در زمینه تامین فرصت های مالی ، شاید همدلی ، گوش دادن به شرکت ، کارکنان می توانند به بهبود روحیه آنها کمک کنند.

وی افزود: همه ما باید ماموریت ها را با توجه به روش و سیره فرماندهان دوران مقدس حفاظت دنبال کنیم و می دانیم که باید وظیفه خود را در قبال نیروهایی که احساس وظیفه می کنند ، انجام دهیم و ماموریت ها را با عشق انجام دهیم.

به گزارش وب سایت پلیس ، سردار اشتری با اشاره به حمایت به موقع ستاد نیروهای مسلح از پلیس گفت: پایبندی به اقدامات و دستورات مقام معظم رهبری کلید همه امور کشور است ، شاهد افزایش نتایج اجرای قانون

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا