خبرهای کلی

خرید مستقیم عسل طبیعی گشنیز از تولید کننده

عسل طبیعی گشنیز با آنتی اکسیدان بالا به تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت حافظه در سنین بالا کمک میکنه. یه نکته : در مقالات علمی عنوان شده که عسل گشنیز با ترکیبات: کوئرستین، ترپینن و توکوفرول ها تاثیر یالایی بر سرطان، تقویت سیستم ایمنی و محافظت عصبی بدن داشته. مصرف عسل گشنیز باعث تقتویت سیستم ایمنی بدن میشود.

 

با توجه به آن چه گفته شد، کمک به کاهش کلسترول بد و تریگلیسیرید خون را نیز میتوان از خواص عسل گشنیز به حساب آورد. برای اوره خون یک قاشق چایخوری تخم گشنیز با یک سوم استکان آبغوره خیسانده سپس مخلوط با آب میل شود. برای سوزش و سختی ادرار آب گشنیز 4 قاشق همراه یک لیوان عرق خارخاسک یا خارشتری استفاده شود.

اگر از ترش کردن پس از غذا می ترسید یک قاشق از این عسل طبیعی را قبل از غذا میل کنید. مجموعه سوغات نهاوند با هدف جلب رضایت شما عزیزان و در جهت رفاه مخاطبان محترم و زنبورداران گرامی در تمام نقاط ایران، فروشگاه اینترنتی و شبکه­ های مجازی را راه ­اندازی کرد تا مخاطبان با دریافت مشاوره از مجموعه، با اطمینان خاطر بهتر محصولات طبیعی مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه نمایند.

سفارشات تهران با پیک و در روز و بازههای زمانی که در صفحه تسویه حساب انتخاب میکنید، برای شما ارسال خواهد شد. عسل کام با تجربه بالای زنبوردار نمنونه کشور با تضمین اصالت و کیفیت عسل طبیعی گشنیز رو از کندو­ها برداشت کرده و مستقیم به شما عزیزان تقدیم می کند. بهترین زمان برای خرید عسل طبیعی گشنیز از زنبوردار اواسط یا اواخر تابستون به بعده. قیمت عسل گشنیز نهاوند بصورت عمده با بهترین و نازلترین قیمت می توانید از مرکر عسل یاس تهیه نمائید. در ادامه به طور تفصیلی برخی از خواص ویژه عسل گشنیز را بیان می کنیم.

گشنیز پر از آنتی اکسیدان است که اثرات تقویت کننده سیستم ایمنی، ضد سرطان، ضد التهاب و محافظت از سلولها را نشان می دهد. شاید شاهد این بوده اید که برخی از عسل ها در یک منطقه طعم خوب و مطبوعی دارد ولی در منطقه دیگر برعکس ناخوشایند تلقی می شود. ما گل هایی که زنبورهایمان به سراغ آن ها می روند را به دقت مشاهده می کنیم. شاید دیده باشید که یک سری از افراد سود جو عسل تقلبی و یا تغذیه ای را به قیمت عسل اصل و طبیعی قالب می کنند.

بخاطر داشته باشید که در بسیاری از مطالعات فوق از عصاره غلیظ استفاده می شود و دانستن اینکه برای بهره مندی از مزایای مشابه چه مقدار دانه یا برگ گشنیز برای خوردن نیاز دارید دشوار است. اینجا میتونید عسل کِرِمی گشنیز اصل بخرید، شما با خرید عسل کِرِمی گشنیز طبیعی از زنبوردار، علاوه بر استفاده از محصول با کیفیت و اصل، به زنبوردار سود بیشتری میرسونین و بهش انگیزه میدید که به تولید این محصول با همین کیفیت ادامه بده.

شما هم با خرید عسلی که مدنظرتونه، میتونین به زنبوردار سود بیشتری برسونین و اونها رو تشویق کنید تا همچنان به تولید محصول با کیفیت و اصل ادامه بدن. یه نکته : اگه در مصرف عسل گشنیز در یک وعده، زباده روی بشه باعث میشه احساس بی حسی در بدن بهتون دست بده و خواب شما رو سنگین میکنه. با این حال به نظر می رسد با کمی بررسی و تحقیق بیشتر می توان به خواص بیشتری از این عسل تک گل دست یافت. در مقاله “شکرک زدن عسل” می توانید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید. فرآیند تبخیر آب و تغلیظ عسل با بال زدن های متوالی و سریع زنبور ها تکمیل می گردد.

هر دو این بیماری ها به دلیل سردی مغز و برخی مشکلات مغزی ایجاد می شوند. هر عسل، محصول یک زنبورداره و با عسل زنبوردارهای دیگه قاطی نشده. عسل گشنیز مثل هر عسل طبیعی دیگه بعد از مدتی رس میبنده، این عسل بعد از رس بستن در یک فرایند مکانیکی هم زده میشه که باعث به دست اومدن یک عسل خوش رنگ و خوش حالت میشه. علاوهبر این، کشمون، با نظارت بر کار زنبوردارها به طور منظم، تلاش میکنه عسل اصل و مرغوب رو به دست شما برسونه.

این لایه ی مومی از غدد شکمی زنبور عسل به دست می آید. زنبور کارگر با خرطوم خود شهد را از گلها برداشت میکند و در معده خود ذخیره میکند. شربت تهیه شده از آن به ایجاد آرامش و داشتن خوابی راحت کمک میکند. عسل گشنیز خاصیت مسکن و خواب آور دارد و شربت تهیه شده از آن به ایجاد آرامش و داشتن خوابی راحت کمک میکند. را درمان میکند.

مصرف عسل گشنیز قبل از خواب مفید است و باعث ایجاد خوابی عمیق میشود. در ایران سالانه بیش از ۷۰۰۰ هکتار گشنیز کشت می شود و شهرستان های نهاوند در استان همدان و کنگاور و صحنه، در استان کرمانشاه بیشترین سطح زیرکشت گشنیز را در کشور دارند. ممکن است مصرف بیش از حد عسل گشنیز احساس بیحالی شدید ایجاد کند.

طبق ارزیابی حسی و چشایی انجام شده توسط کارشناس عسل، روی عسلهای گشنیز که در کشمون موجوده، این عسل در طیف عسلهای دارای شیرینی متوسط قرار میگیره و عطر و طعم قوی حاصل از شهد گشنیز در اون به خوبی احساس میشه. محافظت از پوست با عسل گشنیز باعث شده که در روند درمان بثورات خفیف مانند درماتیت تاثیرگذار باشد. از عسل گشنیز در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها، استفاده میشود.

علاوه بر این، بسیاری از افراد این عسل برای شرایط پوستی مانند: آکنه، رنگ دانه، پوست چرب یا خشکی پوست استفاده می کنند و پوست را از پیری و آفتاب محافظت خواهد کرد. نتایج این تحقیقات نشان میدهد خواص عسل گشنیز برای پوست روند پیری و بروز چین و چروک را به طور قابل توجهی کاهش میدهد. عسل طبیعی به همراه گرده ی گل، غذای اصلی زنبور عسل را تشکیل میدهد.

عسل گشنیر طبیعی یه عسل تک گله، برای اینکه در مزرعه­ های گشنیز با هدف برداشت تخم گشنیز فقط و فقط گشنیز کشت میشه، و زنبور ها فقط شهد همون گل های سفید گشنیز رو واسه تولید عسل طبیعی جمع ­آوری می کنند. مناطق غربی و کوهستانی که در ایران وجود دارند دارای دشت ها و کوه های فراوانی هستند. زنبورها هم با استفاده از شهد گلهای سفید معطر گشنیز عسل گشنیز رو تولید میکنن که یک عسل کمتر شناخته شده اما بسیار شگفتانگیزه. در طب سنتی از این عسل برای درمان بیماریهای عفونی استفاده میشود.

تخم گشنیز برای درمان وسواس و خفقان بسیار خوب است . خاصیتهای بیان شده برای عسل گشنیز اصل و طبیعیه، نه عسل­های صنعتی حرارت دیده و فرآوری شده. نکته دیگه اینکه : مصرف عسل گشنیز طبیعی و اصل با پایین آوردن قند خون برای خانم­ ها در دوران بارداری توصیه نمیشه. یکی دیگه از خاصیت­های مهم عسل طبیعی گشنیز، تنظیم سطح قند خون و کاهش قند خونه.

نکته : خرید عسل گشنیز طبیعی و مصرف آن برای افرادی که دیابت دارند خوبه و برای افراد که افت قند خون دارند یا داروهایی دیابتی مصرف دارند، مصرف عسل گشنیز ارگانیک و طبیعی توصیه نمیشه. عسل گشنیز با تحریک غدد درون ریز، باعث افزایش ترشح انسولین از لوزالمعده و در نتیجه افزایش سطح انسولین خون میشه. پوشاندن درب خانه های کندو با موم، به دلیل جلوگیری از ورود هوا یا آلودگی به درون عسل است.

بعد از تولید عسل، آنرا به درون حفره های کندو تزریق میکنند. برای تهیه عسل گشنیز زنبورهایی را تربیت میکنند که فقط به سمت عطر و بوی گشنیز بروند و بخش عمده شهد مورد استفاده آنها، از گیاه گشنیز باشد. کلیه عسل های موجود در جهان داری خواص بسیاری هستند که یکی از سودمند ترین آن ها برای بدن عسل گشنیز است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. در میان عسل ها عسلی با طعم تلخی هم پیدا می شود مانند عسل بادام تلخ. همچنین بسته بندی محصولات و آماده سازی آن ها جهت ارسال نیز با نهایت دقت و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

عسل حرارت دیده در مقایسه با عسل طبیعی یا خام سطح پاینتری از آنزیمها و ترکیبات عطر و طعم دهنده داره. عسل کِرِمی گشنیز مثل بقیهی محصولات کشمون، شناسنامهداره و توسط آزمایشگاههای معتبر تایید شده، این نتیجهی آزمایش رو در صفحهی عسل هر زنبوردار میتونید ببینید و خلاصهش هم در شناسنامه همراه محصول وجود داره.

عسل گشنیز هم مانند هر کدام از محصولات دیگر زنبورعسل ممکن است در شرایطی خاص دارای عوارضی خاص برای برخی از افراد باشد. در پایان لازم به ذکر است که خواص عسل گشنیز و فواید درمانی آن همانند دیگر انواع عسل بسیار گسترده است، اما زیادهروی در مصرف این عسل به دلیل داشتن مواد قندی بالا برای بیمارن دیابتی باید با احتیاط صورت گیرد.

این ظروف علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، کاملا بهداشتی و از مواد اولیه درجه یک می باشند. یه نکته : عسل گشنیز ارگانیک از عسل های معطر و مطبوعه، عطر و طعم عسل گشنیز عطر گلهای گشنیزه، که کاملا متفاوت از عطر خود سبزی گشنیزه. بر خلاف داروهای شیمیایی، تاثیر دارویی عسل گشنیز کاملا همیشگی و ریشه ای است.

این گشنیز عسل ندارد، زیرا که قبل از رسیدن به دوران گل دهی درو می شود و به بازار عرضه می گردد. اول اینکه مطمئن باشید این تغییر رنگ و حالت هیچ تاثیری روی طعم و عطر و خواص عسل نداره و دوم اینکه میخوایم مطمئن باشید که عکس هر محصول دقیقا همون محصوله و بدون ویرایش در سایت قرار میگیره و تفاوت رنگ یا حالت عسل بخاطر تغییراتش در طول زمانه که بعد از بسته بندی اتفاق افتاده. شناسنامه هر عسل شامل خلاصه ای از قصه زندگی زنبوردار و مشخصات کیفی عسله.

با توجه به تغذیه زنبور عسل از شهد گلها و گیاهان می توان گفت که رنگ ، بو و طعم عسل به هم مربوط می باشد. گشنیز حاوی چندین آنتی اکسیدان است، که از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. عسل گشنیز طبیعی با خاصیت آنتی باکتریایی برای درمان بیماریهای عفونی، عفونتهای دستگاه ادراری، سرماخوردگی و سرفه خیلی مفیده.

مصرف عسل گشنیز به سلامت دستگاه گوارش یاری نموده و باعث تقویت معده، یاری به هضم غذا و درمان ناراحتی های روده می گردد. عسل گون هم در بیماری های گوارشی و زخم معده بسیار کمک کننده است و می تواند به شما در تقویت معده و گوارش یک نقش اساسی ایفا کند. مصرف عسل اصل و طبیعی گشنیز بر روی سلامتی روده و معده ناثیر زیادی داره و برای بیماران روده تحریک پذیر گوارش یا IBS یه داروی طبیعی فوق العاده است.

این عسل به خاطر کرمی شدن بافت نرم و حالت کرمی داره. در مجموعه تولیدی و تخصصی عسل زندو تمامی محصولات در ظروف مناسب به فروش می رسند. برخی از مطالعات حیوانی و آزمایشگاهی نشان می دهد که گشنیز ممکن است عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و سطح کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد.

در حقیقت، افرادی که قند خون پایین دارند و یا داروی دیابت مصرف می کنند، باید در مصرف عسل گشنیز احتیاط کنند؛ زیرا در کاهش قند خون بسیار مؤثر است و ممکن است با فعال کردن آنزیم های خاص، قند خون را کاهش دهد. 1. ممکن است به کاهش قند خون کمک کند. در معده ی دوم، شهد با آنزیم های مخصوص به عسل تبدیل میشود.

تولید عسل طبیعی توسط زنبور عسل با نوشیدن شهد گلها صورت میپذیرد. همهی عسلهای طبیعی در اثر شرایط محیطی ممکنه تغییر رنگ و حالت بدن و تیرهتر یا روشنتر از تصویری که در سایت میبینید بشن. این عسل که بهش عسل سفید یا عسل همزده هم گفته میشه، یکی از حالتهای پر طرفدار عسل در سراسر دنیاست.عسلهای همزده معمولا رنگ روشنتری نسبت به قبل از کرمی شدن دارند.

یا حالت فیزیکیشون کمی تغییر کنه و جامدتر بشن. به خاطر حالت کِرِم مانند این عسلها، بهشون عسل کِرِمی گفته میشه. و این روشنی به این دلیله که موقع همزدن عسل، عسل با مولکولهای هوا مخلوط میشه و این مخلوط شدن با مولکولهای هوا باعث میشه که عسل رنگ روشنی پیدا کنه.برای همین رنگ عسل کرمی گشینز هم نسبت به حالت غیر کرمی همین نوع عسل روشنتره.

امیدواریم که مطالب در مورد عسل گشنیز مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه. با توجه به اینکه سوغات نهاوند در تولید و توزیع عسل و فراورده های عسل فعالیت چشمگیری دارد سفارشات شما را به صورت اینترنتی پذیرا می باشد. با این وجود، به نظر می رسد، برخی شهرهای ایران بیشترین حجم از کشت گشنیز را به خود اختصاص داده اند.

عسل گشنیز از پرخاصیتترین خوراکیها به شمار میرود. عسل گشنیز طبیعی و ارگانیک ابتدای برداشت یه رنگ عقیقی روشن داره و به مرور زمان بعدها مقداری روشنی رنگ عسلُ کم میشه. باز یه نکته : مخلوط عسل اصل گشنیز با ۲ تا ۵ گرم تخم گشنیز در افزایش شیر مادران شیرده تاثیر زیادی داره . 10گرم تخم گشنیز را در چهار لیتر آب بریزید و بگذارید بجوشد تا حجم آن به یک لیتر برسد.

عسل گشنیز مشکلات گوارشی را از بین میبرد. عسل گون پوست را لطیف تر می کند طوری که نرمی پوست را می توان به مرور شفاف تر می کند. ولی در نظر داشته باشید که عسل ماهیت متعادلی دارد. طبع سبری و گیاه گشنیز سرد و خشکه ولی طبع عسل طبیعی گشنیز معتدله. گشنیز گیاه بومی جنوب غرب آسیا و شمال آفریقا است و ارتفاع آن تا نیم متر هم میرسد.

این حرارت گاهاً تا ۶۰ درجه سانتی گراد می رسد. اگه عسل گرما و درجه حرارت ۶۶ رو ببینه، تمام خاصیت و آنتی اکسیدان­هاش از بین میره. عسل گشنیز، خاصیت آنتی باکتری بسیار قدرتمندی دارد. در حال حاضر در مورد گیاه گشنیز توصیه های بسیار فراوانی شده است. تحقیقات در مورد خواص عسل گشنیز برای بارداری همچنان ادامه دارد.

قسمتهای مورد استفاده این گیاه، ساقه، برگ و میوه آن است و از شهد گلهای این گیاه در اواخر بهار برای تهیه عسل گشنیز استفاده میشود. گشنیز گیاهی شناخته شدهست و این شناخته شده بودن رو مدیون حضورش در ترکیب سبزی آش و قورمهست.برگ های سبز پنجهای و لطیف گشنیز به عنوان سبزی استفاده میشه.

در کشورهای مختلف دنیا گیاه گشنیز می روید. قیمت عسل گشنیز در دو نوع بسته بندی متفاوت به صورت جزئی و کلی می باشد. قیمت عسل گشنیز در سراسر کشور متفاوت می باشد . از جمله بیماری های مغزی که با عسل گشنیز قابل درمان هستند، صرع و تنشج اند. عسل گشنیز با منبع غنی از مواد معدنی کلسیم، معجون قوی که استخوانها رو در برابر پوکی محافظت میکنه و در درمان صرع و بهبود دردهای مفصلی و عضلانی موثره.

عسل گشنیز خاصیت ضد سرع و تشنج دارد. این عسل خاصیت آنتی باکتریال قوی دارد. گیاه گشنیز یک گیاه علفی یکساله است و فقط یکبار گل می دهد، بدین سبب زنبوردار مدت محدودی در سال فرصت دارد تا بتواند عسل گشنیز تولید کند. عسل انواع مختلفی دارد. امتحان این عسل به افرادی که به دنبال عسلی با عطر و طعم قوی هستند توصیه میشه.

زبنور عسل دارای دو معده ی مجزا است که یکی برا هضم و جذب غذا و دیگری مخصوص تولید عسل است. عسل گشنیز به سلامت روده و هضم غذا کمک می کند و باعث تسریع و ترویج هضم سالم می شود. تولید و برداشت عسل گشنیز در چه زمانی است؟ فروشگاه آنلاین ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیک در ایران و صادر کننده محصولات به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس است.

عسل بعد از ذخیره شدن در خانه های کندو، با لایه ی مومی نازکی پوشانده میشود. عسل گشنیز رنگ قهوهای تا کهربایی داره. عسل گشنیز حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی است. رطوبت پایین و قوام خوبی هم داره. چرا به این عسل، کِرِمی گفته میشه؟ همه عسلهای کشمون شناسنامه دار هستن و برگه تایید آزمایشگاه دارن.

دکمه بازگشت به بالا