جامعه

درخواست‌های ده‌گانه رئیس نظام پرستاری از رئیس‌جمهور

در نامه ای به رئیس جمهور ، مدیر کل سازمان پرستاری ، اعلام کرد که این سازمان آماده همکاری با دولت برای جلوگیری از تاجگذاری است ، از اقدامات برای حمایت از جامعه بزرگ پرستاری برای بازگرداندن مبارزه روحی ، جسمی و جسمی آنها خواستار شد. او می خواست نیازهای این گروه در آن جهت برآورده شود.

به گزارش رویداد برتر ، محمد میرزابیگی در نامه خود به نقل از روابط عمومی سازمان پرستاری می گوید:

وی افزود: جامعه پرستاری کشور ، به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت ، نزدیک به دو سال است که در بحران تاج با ویروس تاج مبارزه می کنند ، بدون وقفه ، بدون تردید و با هدف مبارزه با زندگی ملت اسلامی ایران. به

140 شهید و 125000 نفر از مصدومین جامعه تاجدار مظلوم و برده نتیجه این مبارزه بی امان هستند. البته خانواده این عزیزان شامل این محاسبه نمی شود.

ما اکنون در بالای دلتا کرونا هستیم و احتمالاً فاصله کمی با حمله به نسخه لامبدا ویروس بدنام داریم. با این حال ، این مدافعان عزیز و مجاهدین مظلوم در دو سال گذشته از نظر کمی یا کیفی حمایت خاصی دریافت نکرده اند. اما با همان تعداد محدود و دستمزد نامتناسب ، آنها جان خود را در برابر تاج فدا می کنند ، و نه تنها هرگز کاهش نیافتند ، بلکه تلاش خود را با قدرت و شتاب چند برابر کردند. با این حال ، به نظر می رسد که این ظرفیت محدود است و ممکن است سرریز شود ، هم از نظر صبر روحی و روانی ، و هم از نظر قوای جسمانی و تاب آوری ، که در این صورت مطمئناً عواقب وخیمی خواهد داشت.

بنابراین ، در صورت امکان ، لطفاً با توجه به این بازسازی ذهنی ، روانی ، جسمی و جسمی ، و ایجاد انگیزه های خدماتی بیشتر در این جامعه بزرگ ، مقامات مسئول و رهبران مرتبط با مرکز ملی مبارزه با فساد تاج و همچنین مدیریت ارشد سلامت آنها ده راه حل زیر را دارند. اینها امکان پذیر است و با کمک سازمان نظام پرستاری و 145 هیئت ملی آن می توانند این مراجع را در سراسر کشور اجرا کرده و وضعیت روحی و جسمی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را برای پذیرش همکاری و حمایت مناسب احیا کنند.

اما راه حل ها:

1- عضویت فوری در سازمان نظام پرستاری در ستاد ملی تاج به منظور بهبود ترکیب و ساختار مرکز ملی تاج با رویکردی محبوب تر و غیردولتی ، زیرا این مرکز در حال حاضر بسیار دولتی و دور از مرکز است. خطوط برد و سرویس

2- در کوتاه مدت ، اعمال سهمیه های استخدامی باید تسریع شود و انرژی های جدیدی به بیمارستان ها و تیم های بالینی تزریق شود و مجدداً برای فصل پاییز و زمستان آماده شود.

3- تزریق دوز سوم واکسن به متخصصان بهداشت را تسریع کرده و واکسیناسیون تاج را به همه اعضای تیم مراقبت های بهداشتی انجام دهید.

4- تسریع در تأسیس و پرداخت فوق العاده های فوق العاده و افزایش حق جذب که مدتی است در دستور کار کمیته های ستاد ملی تاج قرار دارد.

5- معافیت مالیاتی برای حقوق ارائه دهندگان خدمات درمانی تا پایان تاج و بازگشت درآمد بیمارستان به حالت عادی

6- اعمال تغییر وضعیت برای همه نیروهای برنامه ریزی ، 89 روز ، شرکت و قرارداد در استخدام رسمی برای جایگزینی بازنشستگان بیمار و … و راه اندازی کلینیک برای برآوردن حداقل نیازهای بیمارستان ها و بیماران.

7- اعمال امتیازات ایثارگرانه برای همه کارکنان مراقبت های بهداشتی که دو سال است در وحشتناک ترین ، دشوارترین و نفس گیرترین شرایط ممکن با ویروس کرونا مبارزه می کنند.

8- اجرای فوری و به موقع قانون حق الزحمه خدمات پرستاری که آیین نامه اجرایی آن به تازگی در شورای عالی بیمه و یک ماه بعد به تصویب هیأت وزیران رسیده است. جناب عالی بارها از اجرای آن استقبال کرده و بر آن تأکید کرده اند

9- تأکید بر وزیران محترم بهداشت و رفاه و دولتها برای اعمال ضرایب مناسب خدمت در مراحل تاج (سه برابر زمان معمول) و اعمال ضرایب مناسب در تعطیلات اعلام شده توسط دولت یا دولتها با نقاط قرمز. این کشور تعطیلات مدافعان است. سلامت در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی ، با استفاده از ضرایب مضاعف بین دولت و غیر دولتی و استفاده از ضریب مشخص شده در قانون بهره وری نیروهای بالینی در نظام سلامت

10 – تأکید بر دانشگاهها و بیمارستانها و … فرمانداران و مدیران برای اتخاذ روشهای انگیزشی و جذاب ، مانند اجرای کامل قانون بهره وری ، رعایت شرایط و پرداخت حقوق و مزایای کار سخت در بخشهای مرتبط ، پرداخت اضافه کار بیش از 175 ساعت مردم و بیمارستانها نیاز به دیدار با کارکنان و متخصصین سلامت.

ناگفته نماند که سازمان نظام پرستاری آماده است تاج را به نمایندگی از همه حامیان سلامت ریشه کن کند ، خدمات بالینی ، درمانی و مراقبت را در محیط های غیر بیمارستانی توسعه دهد و در هر زمینه ای که سریعتر منجر شود ، همکاری لازم را انجام دهد. خدمات بهداشتی ارزان تر و کارآمدتر. با دولت محترم.

در نهایت ، از خداوند متعال سلامتی ، موفقیت و سربلندی و دولت جدید با روحیه انقلابی را درخواست می کنیم ».

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا