خبرهای کلی

درخواست برای استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شکرالله سلمان زاده ، خبرنگار آنلاین ، چهارشنبه شب در نشست مرکز کرونا در جنوب غربی خوزستان گفت: “شیوع بیماری در منطقه بسیار زیاد است. اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و شهرها تعطیل نشوند ، فاجعه رخ می دهد.”

وی افزود: ظرفیت بیمارستان آیت الله خداوند طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان مرکزی بیماران کرونری تکمیل شد و دیگر جایی برای بیماران جدید ندارد. تعداد بخشهای بستری و سرپایی در همه بیمارستانهای وابسته افزایش یافته است و ما بیمارستان سفید نداریم.

سلمان زاده با اشاره به اینکه از بسیج جامعه بهداشت استان خوزستان در راه اندازی بیمارستان منطقه ای کمک خواسته ایم ، گفت: “وضعیت فعلی را می توان در کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عادی سازی افراد جستجو کرد. مسئولان.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: عدم حضور میهمانان در جلسه امروز نشانه عادی شدن مسئولان و این واقعیت است که مجتمع بهداشت و درمان در این شرایط بحرانی تنها می ماند.

سلمان زاده تاکید کرد که پذیرش واکسن بستگی به آن دارد های وی گفت: “افراد مسن جوانتر هستند و ما انتظار داریم شهروندان افراد مسن را ترغیب به واکسیناسیون کنند.”

وی تاکید کرد: در حال حاضر بهترین راه برای پیشگیری از بیماری و کاهش بستری شدن در بیمارستان استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون است. گروه ها هدف.

دکمه بازگشت به بالا