رویدادها

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد

وزیر بهداشت با درخواست دکتر پیر حسین کولیوند مبنی بر استعفا از ریاست سازمان اورژانس کشور موافقت کرد و دکتر پیمان صابریان را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش رویداد برتر سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وبدا) نوشت: “خدمات ارزشمند و جهادی این برادر بزرگوار در سازمان اورژانس کشور در تاریخ این سرزمین به ارث رسیده است. “

جناب عالی حضور صادقانه ، فداکار و محبت آمیز وی در همه مناطق بحرانی ، از جمله سیل ، زلزله و تصادفات جاده ای ، به ویژه در روزهای دشوار تاج ، و همچنین در آغاز و قبل از تداوم تحولات اضطراری هوایی ، دریایی ، ریلی و جاده ای است. مطمئناً یک بیمارستان در اوراق طلای خدمات نظام سلامت ثبت شده است. معرفی کدهای 247 و 724 و همچنین تعداد قابل توجهی از بیماران نجات یافته از سکته های قلبی و مغزی ، خدمات دیگری بود که با تلاش شما و همکاران گرامی شما انجام شد.

پیوند اعضا به ویژه قلب به مراکز پیوند در کوتاه ترین زمان ممکن توسط همه فراموش نمی شود.

با آگاهی از مشکلات او ، من هرگز از پذیرفتن استعفای او از مدیریت مجموعه امتناع نکرده ام و او می داند که پذیرش استعفای برادری صادقانه ، وفادار و م fromثر از مسئولیت جدی چقدر دشوار است. بنابراین ، ضمن پذیرش استعفای وی ، علیرغم میل باطنی ، و تنها به دلیل اعتقاد روحی او برای کمک به مشکلات جسمی و روحی ، برای شما آرزوی سلامتی ، افتخار و سربلندی برای خدمات ارزنده شما به مردم محترم خود دارم.

شکی نیست که حضور وی در هر جایگاهی م effectiveثر خواهد بود زیرا به افتخار و افتخار مردم صادق جمهوری اسلامی ایران و کشور ما علاقه مند است و او را دوست دارد. “

دکتر نمکی همچنین طی حکمی به شرح زیر دکتر پیمان صابریان ، رئیس اورژانس تهران را به عنوان سرپرست اورژانس کشور منصوب کرد:

“دکتر پیمان صابریان عزیز ، با توجه به سوابق علمی و مدیریتی وی” رئیس سازمان اورژانس کشور “منصوب شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا