هنر و فرهنگ

دیدار معاون برون‌مرزی صداوسیما با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ونزوئلا

معاون وزیر خارجه و گروهی از مدیران تلویزیون و مطبوعات اسپانیا میزبان ریکاردو منندز ، معاون برنامه ریزی رئیس جمهور ونزوئلا و کاپایا رودریگز گونزالز ، معاون وزیر امور خارجه ونزوئلا در امور آسیا ، خاورمیانه و اقیانوسیه بودند.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از روابط عمومی پرس تی وی ، پیمان جبلی در این دیدار به اهمیت رویکرد استکبارستیزی ملت های آمریکای لاتین در رسانه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران ، همکاری نزدیک و پویا اسپانیا و اسپانیا اشاره کرد. TV and Telesour او این را توصیف کرد و بر لزوم تقویت هر چه بیشتر تاکید کرد.

وی افزود: رسانه های کشورهایی مانند ایران و ونزوئلا در مقابله با حمله به رسانه های غربی و مبارزه با اخبار کذب نقش اساسی دارند.

وی جوهر ناب استقلال ایران و ونزوئلا و همه ملت های جهان که برای استقلال تلاش می کردند را عامل نفوذ در پیام جنبش های مردمی ، به ویژه انقلاب اسلامی ایران و انقلاب بولیواری ونزوئلا دانست. مردم. منطقه و جهان اما بدون رسانه ها برای محافظت از چنین پیام هایی ، سیاه نمایی رسانه های امپریالیستی در دنیای امروز امکان پذیر نخواهد بود و وجود و فعالیت رسانه هایی مانند Hispano TV و TeleSur در این زمینه بسیار مهم و م effectiveثر است.

جبلی استراتژی اصلی معاونت صدا و سیمای برون مرزی جمهوری اسلامی ایران. با وجود تحریم های ناموفق ، وی ونزوئلا را در ایجاد یک اتحاد رسانه ای و یک جبهه رسانه ای مشترک برای بیان حقیقت و جلب توجه مخاطبان جهانی مهم خواند.

منندز گفت: “همه مبارزات اجتماعی و سیاسی بدون مبارزه رسانه ای غیرممکن است و محکوم به شکست است.”
معاون رئیس جمهور ونزوئلا ادامه داد: یکی از راه های همکاری مشترک ایران و ونزوئلا استفاده از مدارس رسانه ای جایگزین برای بهبود و توسعه جنبه های فناوری همکاری است و این نوع همکاری رسانه ای باید به طور رسمی در کمیته مشترک ایران و ونزوئلا تعریف شود. . “

وی گفت: “تا زمانی که رسانه های مطبوعاتی مانند Hispano TV و TeleSur وجود داشته باشند ، مردم صدا دارند و از تلاش های خوب رسانه ها تشکر می کنند.”

در این دیدار همچنین علی اجاره دار مدیر تلویزیون اسپانیا و کارلوس آنتونیو آلکالا کوردونز سفیر جمهوری ونزوئلا و همچنین معاون رئیس جمهور و معاون وزیر امور خارجه که در مراسم تحلیف دکتر سید ابراهیم رئیسی در تهران شرکت کردند حضور داشتند. او را برای بازدید از قسمت های مختلف تلویزیون هیسپان و صدا و سیما همراهی کرد.

ریکاردو منندز ، معاون برنامه نویسی ونزوئلا نیز در برنامه “در جستجوی حقیقت” در Hispan TV ظاهر شد و با بینندگان برنامه محبوب صحبت کرد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا