رویدادها

شهادت ۲ مامور پلیس در ۱۰ روز اخیر توسط سارقان مسلح در تهران

در مراسم تشییع جنازه افسران پلیس 103 گاندی ، فرمانده انتظامی تهران گفت که امروز دومین شهید پلیس پایتخت در 10 روز گذشته را که در مبارزه با سارقان مسلح و تأمین امنیت عمومی به شهادت رسید دفن می کنیم: مثال زدنی

به گزارش رویداد برتر مراسم تشییع جنازه پلیس گاندی که توسط همدستان 103 سارق به ضرب گلوله کشته شد ، صبح امروز برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مراسم تشییع پیکر شهید یاسر طاهری که صبح امروز در پاسگاه پلیس پیش پلیس پایتخت ، میدان انقلاب برگزار شد ، گفت: شهید را دفن می کنیم. یاسر طاهری یک مامور شجاع و باهوش بود که هنگام بازرسی از منطقه گشت بلوار آفریقا با فردی مظنون که کیف مشکوکی حمل می کرد برخورد کرد. این شهید بزرگوار برای رسیدگی به پرونده وارد عمل شد اما متهم سوار یک ون شد و سعی کرد از صحنه فرار کند و او را رها کردند و سپس متهم.

رحیمی افزود: سرانجام وقتی خودرو در ترافیک متوقف شد و شهید طاهری می خواست این فرد را دستگیر کند ، سارقانش از پشت به سمت مامور وظیفه شناس شلیک کردند و او را با پنج گلوله شلیک کردند.

فرمانده پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این شهید شایسته تجلیل است ، گفت: امروز برای ما و خانواده شهید طاهری روز سختی است. چون ما رعنا جوان را از دست دادیم. از خداوند می خواهم به خانواده این شهید صبر عنایت فرماید.

رحیمی با بیان اینکه یاسر طاهری آخرین شهید نیروهای امنیتی برای تامین امنیت نخواهد بود ، گفت: “پلیس تا آخر عمر برای ایجاد امنیت ایستادگی می کند ، نمونه ای از شهدا که در این راه جان خود را فدا کردند.” ما به مسیر تعیین شده توسط حضرت اباعبدالله الحسین ادامه می دهیم و به عنوان سربازان اسلام ، انقلاب و جمهوری اسلامی اجازه نمی دهیم این پرچم بر زمین بیفتد.

رحیمی همچنین به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: “ایجاد امنیت داخلی در شرایطی که دشمن هزینه های زیادی را برای از بین بردن و بر هم زدن امنیت صرف می کند ، دشوار است ، اما ما با تمام وجود در میدان خواهیم بود. ممکن است. “او بود.

ستوان سوم یاسر طاهری افسران پلیس 103 گاندی بود که در 16 آگوست در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا