ورزش

عملکرد کاروان ورزشی ایران فراتر ازکشورهای منطقه وجهان اسلام

بر اساس اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح چهارشنبه ، 10 اوت 1400 ، در مورد ترکیب و تعداد کاروان ورزشی ایران اعزامی به المپیک 2020 توکیو.
ضمن تبریک مجدد به ملت بزرگ ایران برای پیروزی های افتخارآمیز اعزامی کاروان توکیو ، خوشبختانه به دومین نتیجه تاریخی شرکت ایران در بازی های المپیک دست یافتیم. مردم محترم و جامعه ورزش هوشمند باید مطلع شوند که همه اعضای کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو 180 نفر بودند که شامل 133 ورزشکار ، سرمربی ، تحلیلگران کادر فنی و بهداشتی برای مسابقات ورزشی و ورزش ها و انجمن های مختلف بود.
این کاروان را 21 روزنامه نگار از رسانه های مختلف ، 11 کارمند ارشد شامل سرپرست ، رئیس پشتیبانی مالی ، مترجمان و ادارات تدارکات و 13 رئیس کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش همراهی می کردند. تعداد کمتری از مردم را به کاروان دوره قبل از آن فرستاده شدند.

همانطور که رئیس کمیته ملی المپیک در مصاحبه های مکرر قبل از عزیمت کاروان اظهار داشت ، پس از بازگشت کاروان نهایی ، لیست دقیق نمایندگان با موقعیت ها و مسئولیت های خود از طریق پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی المپیک منتشر می شود.

عملکرد کاروان ورزشی ایران فراتر از کشورهای منطقه و جهان اسلام

251 251

دکمه بازگشت به بالا