فعالیت‌های سیاسی در شهرداری ساری متوقف می‌شود

فعالیت‌های سیاسی در شهرداری ساری متوقف می‌شود

به گزارش رویداد برتر مازندران ؛ جواد طالبی در دیدار با اعضای شورای شهر ساری ، فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت و از حسن نیت اعضای شورای اسلامی در واگذاری مسئولیت شهرداری قدردانی کرد و گفت: از اعتماد شما سپاسگزارم و من مطمئنم تعامل و همدلی شما در سایه آن ، ما خدمات شایسته ای به شهر و شهروندان آن ارائه می دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با شهر کنار بیایند ، افزود: “آنچه بدون شک می تواند اعتماد مردم و مصالحه مردم را با شهرداری بازگرداند ، دستاورد ما است. من قطعاً در چارچوب برنامه های ارائه شده و اهداف تعیین شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر عمل خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب نمایم. زیرا ما می توانیم در سایه رضایت مردم به اهداف خود برسیم.

سرپرست روستای ساری با در نظر گرفتن برخی نواقص موجود در منابع انسانی روستا ، گفت: اگرچه تمرکز نیروها در شهرک مشکلات مختلفی را به همراه داشته است ، اما برای هر مشکل و با پشتیبانی برنامه ای داریم. از اعضا. ” شورای اسلامی در تلاش است تا مشکلات را حل کند. بخشی از مشکل مربوط به مزایای کارکنان است ، زیرا حجم آن در مقایسه با همه شهرداری ها بسیار زیاد است. کار بیشتر و همدلی بیشتر دو عامل مهم در حل این مشکلات است.

طالبی با اشاره به لزوم افزایش انضباط کاری ، افزود: همه کارگران باید تابع چارچوب اداری و قانونی باشند و از مدیران مجموعه شهرداری می خواهم که از هیچ کس به خاطر اعمال قوانین در زمینه نظم اداری تقدیر نکنند.

سرپرست شهرداری ساری منافع شهر ، شهروندان و شهرداری را مهمترین ستون تصمیمات و برنامه های خود دانست و گفت: همه تصمیمات مدیریت شهری بر اساس منافع شهر ، شهروندان و شهرداری است و نه خواسته های شهرداری. شخص ، گروه یا جریان خاصی ؛ من به خرد جمعی به عنوان بهترین راه تصمیم گیری اعتقاد دارم و به آن اعتقاد دارم.

این مقام مسئول دانستن اعضای شورای اسلامی شهر در قبال فعالیت های انجام شده را ضروری دانست و گفت: من و همه مدیران شهرداری وظیفه داریم در قبال اقدامات خود به اعضای شورای اسلامی شهر پاسخگو باشیم؛ زیرا ما برای مردم کار می کنیم و اعضای شورا نمایندگان و نمایندگان منتخب مردم هستند.

طالبی افزود: بیش از دو دهه است که برخی از اعضای شورای شهر را می شناسم ، برخی دیگر جوانان انقلابی ، سالم و مطالبه گر هستند که همه ما برای خود و همکارانم به آنها احترام می گذاریم.

سرپرست شهرداری ساری بازگشت شهرداری به ماموریت اصلی خود را ضروری دانست و گفت: از هرگونه کار سیاسی اجتناب می کنیم؛ شهرداری باید به یک موسسه خدمات اجتماعی بازگردد که وظیفه اصلی آن است. من یک سیاستمدار نیستم و قرار نیست کار سیاسی انجام دهم و فقط می خواهم برای مردم کار کنم.

46

دکمه بازگشت به بالا