ورزش

مدیران استقلال پول عمل غلامی را نمی‌دهند!

چند ساعت پیش عکسی از عارف غلامی ، مدافع میانی پیراهن آبی پایتخت منتشر شد که بسیاری تصور می کردند او پای خود را در تیغ جراح گذاشته است اما در واقع این عکس که دو تا سه روز در فضای مجازی تحویل داده شد پیش از این ، مدافع بیمارستان استقلال برای اسکن MR رفت و یکی از پزشکان این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

اما نکته جالب و هشداردهنده وضعیت بسیار مبهم عارف غلامی است؛ بازیکنی که در دربی یک چهارم نهایی جام حذفی دچار پارگی شدید رباط صلیبی شد و مدتی است منتظر پاسخ مدیران باشگاه به قطر است اما نه ملکیان و نه مددی به پیام ها و تماس های او پاسخ نمی دهند!

پس از مصدومیت عارف غلامی در دربی ، طبق گزارش باشگاه استقلال یک هفته بعد ، پس از سفر غلامی به دبی ، هزینه جراحی زانو وی را پرداخت کرد ، اما تا کنون نه تنها پولی برای این بازیکن پرداخت نشده است ، بلکه حتی هزینه پرواز نیز پرداخت شده است. رفت و آمد از دبی به قطر ، که طبق پروتکل های بهداشتی قطر انجام می شود ، توسط خود برده پرداخت می شد.

این بی توجهی و نوعی بی احترامی از سوی مدیران باشگاه استقلال به وضعیت مدافع قطری باعث به تاخیر افتادن عمل این بازیکن شد ، اما پس از MRI ​​و پس از خروج از کشور ، یکشنبه یا دوشنبه آینده ، عمل جراحی محافظ انجام شد. پزشکان اعلام می کنند.

بازیکنان استقلال فصل اعتراض آمیز و اعتصابی را سپری کردند که برخی از آنها مانند عارف غلامی بیش از 50 درصد درآمد خود را دریافت نکردند و اکنون به دلیل وضعیت مصدوم آبی پوشان قطری ، مدیران باشگاه بسیار عصبی هستند. در مورد اینها. در روزها او زمان خود را در هتلی که در آن اقامت دارد می گذراند تا زمان انجام عمل جراحی مشخص شود ، سپس پس از عمل جراحی زانوی چپ به ایران باز می گردد و دوره نقاهت را به اتمام می رساند تا به مستطیل سبز برگردد.

254 251

دکمه بازگشت به بالا