خبرهای کلی

مزایای اجرای سقف شیروانی شیبدار در شمال کشور

آلاچیق ها اخیراً به یک اتفاق بسیار مکرر در مناطق حومه شهر و کلبه های تابستانی تبدیل شده اند. مالکان برای سازمان دادن به یک مکان استراحت راحت ، چه نوع فرمهایی را برای ساختمانهای خود ارائه نمی دهند. اگر تمایل و وسیله ای برای ساخت یک آلاچیق غیر معمول وجود نداشته باشد ، یک نسخه کلاسیک به شکل یک مربع یا مستطیل وجود دارد. ساخت آن به لطف سقف بدون عارضه کاملاً ساده است. اکنون در مورد چگونگی ساخت سقف لگن دار برای یک آلاچیق مربع و مستطیل در شرکت ویلا سقف صحبت خواهیم کرد. ساختار سقف لگن دار اغلب به دلیل شکل ظاهری خود سقف هرمی است.

هنگام ساخت سیستم rafter خود ، در مرحله اولیه ، توصیه می شود با متخصصان مشورت کنید. آنها به شما کمک می کنند تمام عناصر ساختاری را محاسبه کنید و یک نمودار دقیق ترسیم کنید. قبل از شروع ساخت یک سقف لگن دار ، شما باید نقشه هایی را تهیه کنید ، که تمام عناصر سازه و ابعاد آنها را نشان می دهد. چنین طرحی کار بعدی را ساده می کند ، به علاوه به محاسبه بارهایی که در آینده بر سیستم رفورم تأثیر می گذارد کمک می کند. از آنجا که سقف مفصل ران از نظر پیچیدگی ساختار ، چیزی متوسط بین سقف لگن دار و نیمه لبه دار دانمارکی است ، سعی خواهیم کرد با استفاده از مثال آن محاسبات را انجام دهیم.

این رفتارها سقف را شکل می دهند. در هنگام اجرای سقف شیروانی و آلاچیق، تیرهای میانی در مرکز سطح شیب دار نصب شده و خط الراس را به Mauerlat متصل می کند. Narodnik ها پاهای کوتاه تیر انداز هستند. آنها به موازات تیرهای میانی ثابت می شوند. Narodnik ها تیرها را به Mauerlat متصل می کنند. برای اندازه گیری سقف آلاچیق ، شما باید یک ریل تخت به طول 3 متر آماده کنید. خط مرکزی در Mauerlat یافت می شود ، که قاب پشتیبانی سقف را تشکیل می دهد.

از چهار رمپ به صورت مثلث برابر تشکیل شده است. طرح سقف لگن دار برای پشته پیش بینی نمی کند. بالای مثلث ها در یک نقطه به هم متصل شده و هرمی را تشکیل می دهند. پایه قاب فقط می تواند یک مربع باشد ، بنابراین ، چنین سقفی بر روی قوسهای مستطیل شکل ساخته نمی شود. سقف مفصل ران ساده ترین گزینه برای درختکاری مستطیل شکل است. یک ویژگی طراحی شکل دامنه ها است.

از لبه های خط الراس ، تیرهای شیب دار در هر چهار گوشه گذاشته شده است. برای صلبیت ، هر تیر با یک تکیه گاه و یک مهاربند تقویت می شود. وقتی برجستگی و تیرهای شیب دار به طور ایمن بسته شوند ، طرح کلی سقف باسن لگن از قبل نمایان است. اکنون باقی مانده است که تیرهای رابر میانی را در تمام دامنه ها نصب کنید.

پس از نصب تمام عناصر قاب ، جعبه ای از تخته کاج در بالای پایه های ریز دوخته می شود تا سقف محکم شود. مرحله آن به نوع ماده انتخاب شده بستگی دارد. اگر هوشمندانه به ساخت سقف چهار طبقه بپردازید ، هیچ چیز فوق العاده پیچیده ای در این امر وجود ندارد. اما در مرحله آخر از کارهایی که به طور مستقل انجام می شود لذت زیادی می برد.

دکمه بازگشت به بالا