جامعه

مشارکت ۵۵ هزار پایگاه مقاومت بسیج در پویش اطعام و احسان حسینی

رئیس کمیته امداد اعلام کرد که 55000 پایگاه مقاومت باس و یک گروه جهادی در منطقه به منظور انجام بازرسی غذایی و احسان حسینی درگیر خواهند شد.

به گزارش رویداد برتر ، همایش “مشارکت 55 هزار پایگاه باس و گروه های جهادی در سراسر کشور به نمایندگی از شهدای جبهه مقاومت و خدمت” ، آیت الله کازرونی ، با حضور سید مرتضی بختیاری ، رئیس هیئت امنای سردار سلیمانی ، رئیس کمیته امداد بسیج و سردار زهرایی ، رئیس بسیج سازندگی.

سید مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد در همایشی با حضور فرماندهان بسیج سراسر کشور ، از نقش برجسته بسیج در نیل به اهداف نظام تقدیر کرد و گفت: نیازمندان و مجروحان از تاج تشکیل شدند. سه مرحله این جنبش تا کنون با مشارکت نهادها ، باشی ، گروه های جهادی ، مردم و خیریه های مسجدی با موفقیت به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در سه دوره قبلی تحقیقات بیش از 50 میلیون وعده غذایی گرم بین نیازمندان توزیع شده بود ، افزود: در این مدت 6 میلیون و 100000 بسته معیشتی در اختیار خانواده های نیازمند در مناطق محروم و صعب العبور قرار گرفت. طبق پروتکل های بهداشتی. “

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: مرحله جدیدی از تغذیه و اسکن احسان حسینی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی از مبارک سردار دلها به اجرا درآمد.

بختیاری با اجرای 103 هزار داوطلب و احسان حسینی در اجرای مطالعه غذایی شرکت کرد و خاطرنشان کرد: در این مرحله از مطالعه ، بیش از 20 میلیون وعده غذایی گرم از ابتدای محرم بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی همچنین گفت: علاوه بر این ، حدود یک میلیون بسته غذایی با مشارکت 55 هزار پایگاه باشی و گروه های جهادی به نمایندگی از سردار سرافراز شهید سلیمانی در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امروز کمک های وفادار نهادینه شد ، افزود: یکی از نعمت های شفقت ، همدلی و کمک وفادار ، حضور مردم در کمک به یکدیگر است.

سردار غلامرضا سلیمانی ، رهبر بسیج مظلوم نیز در این همایش گفت که بسیج و کمیسیون امداد دو نهاد انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه محور توزیع کمک ها مساجد است ، گفت: شجره طیبه بسیج به عنوان کمیته امداد در هر منطقه تحت امر مقام معظم رهبری به موقع حضور داشت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پایگاه های مقاومت ، جناح های بسیج ، گروه های جهادی نوک پیکان برای از بین بردن آسیب های اجتماعی و کمک به نیازمندان هستند ، تاکید کرد: این همکاری مانند عملیاتی برای کمک به نیازمندان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، در پایان کنفرانس بین کمیته کمک و بسیج مستضعفان برای جلب کمک های وفادار خیرین و طرح “نذر شهید مو قاسم سلیمانی” با 55000 تفاهم نامه امضا شد. پایگاه های بسیج ، سید مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد و سردار غلامرضا سلیمانی ، مسئول بسیج مظلوم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا