ورزش

مهدی قایدی بالاخره به حرف آمد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر ؛ مهدی قائدی مهاجم سال گذشته استقلال یکی از خبرسازان فصل نقل و انتقالات بود. انتقال شباب الاهلی در امارات ، یکی از گران ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران ، عواقب متفاوتی داشت ، اما در نهایت موافقت آبی پوشان پایتخت با ادامه فعالیت ستاره بوشهری فوتبال ایران در امارات همراه شد. تورنمنتی که البته کارشناسان می گویند هدف خوبی برای این ستاره آموزش دیده و آینده دار نبود.

اکنون ، 5 روز پس از آخرین پست قائدی در اینستاگرام و خداحافظی از هواداران استقلال ، وب سایت دبی اسپورت امروز به آن پرداخته است. این وب سایت توسط مهدی قائدی ، ستاره جدید شباب الاهلی (شوالیه های سرخ) نوشته شده است ، برخی از انگیزه هایی را که او را مجبور به ترک باشگاه استقلال ایران کرد ، ارائه کرد.
قائدی چهار فصل گذشته را در این باشگاه در تهران گذراند و در فصل 2016-2017 با آنها قهرمان جام حذفی ایران شد. این بازیکن 22 ساله جدیدترین پیام خود را از طریق اینستاگرام برای هواداران استقلال ارسال کرد.

قائدی پست خود را به زبان فارسی آغاز کرد و گفت: “این بهترین چهار سال زندگی من بوده است و من فقط می توانم از او به خاطر این تیم تشکر کنم.” دوران آبی پوشان من ممکن است به پایان رسیده باشد ، اما من همیشه پسر باشگاه استقلال خواهم بود و دوباره این پیراهن گرانبها را بر تن خواهم کرد.
بازیکن ملی پوش ایرانی درباره انتقال رسمی خود به شوالیه های سرخ گفت: خوشحالم که می توانم در این روزهای سخت از باشگاه استقلال خارج شوم. این باشگاه با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم کرده است و اکنون می تواند آنها را کاهش دهد.

254 251

دکمه بازگشت به بالا