هنر و فرهنگ

نشست سه‌ساعته وزیر پیشنهادی فرهنگ با مدیران رسانه‌ها

وزیر پیشنهادی فرهنگ و حکومت اسلامی امروز با مدیران خبرگزاری ها ، روزنامه ها و سایت های خبری دیدار کرد تا برنامه ها و اولویت های این وزارتخانه در دولت سیزدهم را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

به گزارش رویداد برتر ، امروز (جمعه ، 20 اوت) ، در نشستی که با حضور محمدمهدی اسماعیلی – وزیر پیشنهادی فرهنگ و حکومت اسلامی – برگزار شد و بیش از سه ساعت به طول انجامید ، حدود 30 رهبر ارشد رسانه ای از دیدگاه های مختلف سیاسی. در این جلسه ، شرکت کنندگان نگرانی ها ، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در زمینه های فرهنگ ، هنر و رسانه بیان کردند.

در این جلسه ، اسماعیلی یکی از ویژگیهای کلیدی دولت سیزدهم را “گفت و گو با همه لایه ها برای درک متقابل و استفاده از دیدگاه های همگان برای شکل گیری سیاست ، مطابق با منافع و اراده مردم” ذکر کرد و گفت: “حل مشکلات و مشکلات ، به ویژه معیشت مردم

وی افزود: آنچه در برنامه من به عنوان آسیب شناسی وضعیت فعلی فرهنگ و هنر به مجلس ارائه شده است ، معنای بدن های درگیر است ، نه موقعیت من. بنابراین ، در برنامه ارائه شده ، ما سعی کردیم همه سلیقه ها را در توسعه فرهنگ و هنر ایران با هم کار کنیم.

وزیر پیشنهادی فرهنگ و حکومت اسلامی همچنین از صاع صدر ، که اخلاق را تقویت کرده و بر همبستگی ملی از طریق منافع و امنیت ملی تأکید کرد ، به عنوان عناصر کلیدی مورد نیاز برای تقویت و همکاری برای نظارت بر فرهنگ ، هنر و رسانه ها اشاره کرد.

تأکید بر نیاز نقدینگی از سوی دولت و مقامات ، توجه به اقتصاد رسانه ها ، رسیدگی به محدودیت های فرهنگ و هنر ناشی از ویروس تاج ، ایجاد ارتباط متقابل سازنده با رسانه ها در همه ارکان دولت ، توجه ویژه به نگرانی های عمومی و فردی و … از جمله موضوعاتی بود که رهبران رسانه ها در گفتگو با وزیر پیشنهادی فرهنگ و حکومت اسلامی بر آن تاکید کردند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا