اقتصادی

هواوی دوباره صدرنشین بازار تلفن هوشمند خواهد شد

رئیس هواوی گفت: “اگرچه تحریم های ایالات متحده تجارت تلفن های هوشمند این شرکت را فلج کرده است ، اما ما تسلیم نمی شویم و قصد داریم به اوج بازگردیم.”

به گزارش رویداد برتر ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، هواوی را در سال 2019 متهم کرد که امنیت ملی این کشور را به خطر انداخته ، شرکت چینی را در لیست سیاه اقتصادی قرار داده و دسترسی این شرکت به فناوری ایالات متحده را ممنوع کرده است. در نتیجه این محدودیت ها ، این شرکت توانایی خود را در طراحی تراشه های خود و سفارش قطعات به خرده فروشان آمریکایی به شدت محدود کرد.

گوئو پینگ ، رئیس هیئت مدیره هواوی در پاسخ به پرسش نامه رویترز گفت: “همه ما می دانیم که تراشه های تلفن نیاز به فناوری پیشرفته در مقیاس کوچک و مصرف کم انرژی دارند.” هواوی می تواند این فناوری را طراحی کند ، اما هیچ کس نمی تواند در این زمینه به ما کمک کند. گیر کرده ایم. با این حال ، این مشکلات قابل حل است. هواوی همچنان در زمینه تلفن های همراه حضور دارد و با پیشرفت مستمر در تولید تراشه ، در این زمینه به برتری باز می گردد.

شرکت تحقیقاتی Canalys می نویسد ، هواوی برای مدت کوتاهی به بزرگترین خرده فروش گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد ، اما برای اولین بار در بیش از هفت سال گذشته ، در سه ماهه گذشته از پنج خرده فروش برتر تلفن همراه چین کنار رفت.

در ماه نوامبر ، هواوی برند ارزان قیمت Honor را فروخت تا این تجارت زنده بماند.

به گزارش رویترز ، درآمد هوآوی در نیمه اول امسال 29 درصد کاهش یافت که بزرگترین کاهش تا کنون است و تجارت مصرف کننده که شامل تلفن های هوشمند نیز می شود با 47 درصد کاهش به 135.7 میلیارد یوان (21 میلیارد) رسید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا