رویدادها

وزارت بهداشت اسامی پزشکان مجاز به تردد بین استانی را اعلام کند

فرمانده کلانتری از وزارت بهداشت خواست در صورت مشورت با مرکز ملی حفاظت از تاج ، اسامی همراه شماره پلاک پلیس را در اختیار پلیس قرار دهد.

به گزارش رویداد برترسردار حسین اشتری در مراسم گرامیداشت روز پزشک با اشاره به نقش پلیس همزمان با شیوع ملی ویروس کرونا ، افزود: نگهبانان در کنار نگهبانان بهداشت هستند. “

وی با اشاره به اینکه از پلیس برای مبارزه با ویروس کرونا و شکستن زنجیره بیماری بیشترین استفاده را خواهد کرد ، گفت: “ما یاد شهدای حافظ سلامت و خانواده های محترمی را که به شهادت رسیده اند حفظ خواهیم کرد. در این منطقه یا برخی از آنها بر اثر بیماری عروق کرونا قلب فوت کردند ، من تسلیت خود را ابراز می کنم.

فرمانده ناجا در توضیح اقدام ناجا علیه کرونا گفت: حداکثر نفوذ پلیس در میدان علیه کرونا بسیار م beenثر بوده است ، بنابراین پلیس از اقدامات بزرگ و م ofثر مردم و مسئولان قدردانی کرده است.

وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در این زمینه خاطرنشان کرد: از همه فرماندهان ، افسران ، افسران درجه دار ، کارکنان و سربازانی که امروز در انجام ماموریت های مختلف ایثارگری نقش داشته اند قدردانی می کنم. “

فرمانده انتظامی با تأیید ستاد دفاع ملی تاج ، در رابطه با معرفی محدودیت ها یا ممنوعیت های تردد ، اظهار داشت: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی دفاع از تاج ،

وی افزود: پلیس در حال اجرای مصوبات مرکز ملی مبارزه با ویروس کرونا در اجرای ممنوعیت تردد است و در واقع اجرای این مصوبات به هر حال در کاهش گسترش زنجیره کرونا تأثیر خواهد داشت.

سردار اشتری از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: در حالی که تلاش همه همکارانم را مجددا ارزیابی می کنم ، از همکاری مردم عزیز با پلیس تشکر می کنم. راستش را بخواهید ، می بینیم افرادی با فرزندان خود در پلیس همکاری می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود که مربوط به اجرای ممنوعیت تردد بین استانی بر اساس تصمیم اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا بود ، گفت: از 15 آگوست تا آخرین مهلت اطلاع رسانی) معتبر نیست.

فرمانده انتظامی تصریح کرد: از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی درخواست می کنیم ، اگر بر اساس گردش کار پرسنل پزشکی یا پزشکی ، با مشورت فرماندهی تاج ملی ، نام و شماره ثبت پلیس را ارائه کند. وظیفه این گروه مهربان نباید به تأخیر بیفتد.

وی افزود: در هر صورت ، در صورت عدم مجوز ، همکاران من وظیفه خود را انجام داده و در واقع مصوبات مرکز ملی علیه تاج را انجام می دهند.

فرمانده ناجا تاکید کرد که اگر وزارت بهداشت تصمیم بگیرد لیستی از افراد را برای بخشی از جامعه پزشکی یا هر شخصی که توسط ستاد ملی تاج برای حمل و نقل بین استانی تشخیص داده می شود در اختیار پلیس قرار دهد.

سردار اشتری اظهار داشت: پلیس تابع تصمیمات ستاد ملی تاج است و در هر صورت با مشورت وزارت بهداشت و ستاد ملی تاج در خدمت عزیزان به جامعه بهداشتی یا کادر پزشکی هستیم سفر کنید و لیست را به پلیس اطلاع دهید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا