رویدادها

وضعیت جاده ها در اولین روز تعطیلات کرونایی/ مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک امروز و فردا فعالند

راهور ناجا جانشین فرمانده انتظامی در اولین روز مراسم تاج گذاری وضعیت راه ها را تشریح کرد و گفت: وضعیت ترافیکی در جاده های کشور بهتر از دیروز است.

به گزارش رویداد برتر ، سردار حسینی با بیان اینکه وضعیت امروز ما در جاده ها نسبتاً بهتر از دیروز است ، افزود: دیروز که در برخی نقاط شاهد ازدحام بودیم به این دلیل بود که همکارانم در حال مذاکره برای ممنوعیت تردد بر اساس مقررات کرونا هستند. حذف کردن

وی گفت: بسیار طبیعی است که مقدار کمی را در یک مکان به ترافیک اضافه کنیم ، مقدار قابل توجهی در یکی دو ساعت ایجاد می شود ؛ به عنوان مثال در محور قزوین-رشت در رودبار و منجیل ، جایی که ما دیر مشکل داشتیم. شب چون همکارانم مصمم به بازگشت بودند -ماشین ها به عقب برمی گردند.

سردار حسینی ادامه داد: امروز شرایط راه ها بهتر شده است و امیدواریم در روزهای آینده تا پایان پروژه و در پنجشنبه پنجم شهریور بتوانیم این ماموریت را با کیفیت خوب به پایان برسانیم.

معاون پلیس راهور ناجا نیز در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت که به هیچ عنوان راه ها باز نمی شود.
سردار سید تیمور حسینی به طور مفصل در مورد محدودیت های ترافیکی کشور در جشن های تاج صحبت کرد.
وی با اشاره به ترافیک سنگین ورودی برخی از شهرها گفت: تعداد نسبتاً قابل توجهی از مردم قبل از شروع محدودیت های ترافیکی سعی کردند تهران را ترک کنند. در حال حاضر ، در مکان هایی که تحت تنگناها قرار داریم ، می توان گفت که با ترافیک سنگینی روبرو هستیم ، به عنوان مثال: هشتگرد ، بزرگراه قزوین-رشت ، رودبار ، روبروی تهران. بزرگراه ساوه و جاده هراز مکانهایی هستند که به دلیل ازدحام ترافیک در آنها تردد زیادی وجود دارد.

وی گفت: “ما در حال بررسی بازرسی ها در سراسر کشور هستیم و این مرحله از محدودیت ها و ماموریتی که توسط مرکز ملی تاج به ما سپرده شده است ممنوعیت تردد است.”

حسینی در مورد اینکه برخی از مسافران منتظر باز شدن جاده هستند یا خیر ، گفت: در این زمینه هیچگونه امدادی وجود نخواهد داشت ، متأسفانه برخی افراد سرسختانه مسیر را ادامه می دهند که مطمئناً این اتفاق نمی افتد و جاده ها اصلاً نخواهد بود. آنها باید به شهر خود بازگردند.
راهور ناجا ، جانشین فرمانده انتظامی تأکید کرد: در هیچ یک از استان ها اجازه تردد ندارید و مجوزهای تردد تا جمعه 5 شهریور معتبر است.
حسینی در مورد تردد پلاک های محلی نیز گفت: تردد خودروهای با پلاک محلی در همان استان البته بدون ورود به شهر دیگری در راه بلامانع است.

علاوه بر این ، سردار هادیانفر ، رئیس پلیس راهور ناجا ، قبلاً اعلام کرده بود که راه ها بسته شده اند و همه مجوزهای صادر شده از سوی همه مقامات معتبر نیستند ، به جز ناوگان کامیون و خودروهای سواری ، که باید دارای یک سوم ظرفیت و 60 درصد ظرفیت باشند.

وی گفت اینها تصمیمات ستاد ملی تاج برای سلامت مردم است و ما از مردم می خواهیم در اجرای این طرح از ساعت 12 ظهر تا 26 سپتامبر با پلیس همکاری کنند.

وی درباره مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک نیز گفت: مراکز تعویض پلاک و پلاک فقط در روز تاسوعا و عاشورا بسته است و امروز و فردا (25 تا 26 مرداد) باز است و آماده ارائه خدمات به هموطنان است. به

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان سخنان خود با هموطنان اظهار داشت که پلیس تاکید می کند که تحت هیچ شرایطی نمی خواهد مسافرت کند زیرا بر دوش ترافیک است و چاره ای جز بازگشت نخواهد داشت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا