ورزش

پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، تیم والیبال جوانان ایران در یک بازی حساس و هیجان انگیز جمهوری چک را شکست داد و با نتیجه قاطع 3 بر صفر راهی 8 تیم برتر جام جهانی شد و به مصاف آرژانتین رفت.

درگیری حساس ، نفس گیر و جذاب بین ایران و جمهوری چک با پیروزی 3 بر صفر ایران در صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به پایان رسید.

شاگردان مسعود آرمات دور گروهی مسابقات را با عملکرد قابل قبول ، 3 برد ، 1 شکست ، 9 امتیاز و مقام دوم گروه A به پایان رساندند.

جمهوری چک یکی از رقبای گروه B بود که با 2 برد ، 2 شکست ، 7 امتیاز به پایان رسید و در گروه سوم شد.

جنگ بین ایران و جمهوری چک با یک بازی ایستادگی بین دو تیم در ست اول آغاز شد تا تیمی که به 8 تیم برتر راه پیدا می کند مشخص شود. جایی که او 26-24 امتیاز به نفع ایران داشت تا کشمش را ادامه دهد تا در ست دوم جذاب تر به مرحله دوم مسابقات صعود کند.

در این ست ، جوانان ایرانی خوب شروع کردند و با ایجاد اختلاف امتیاز با حریف ، روند پیشرفت تیم را حفظ کردند و سرانجام با ثبت امتیاز 25 بر 20 خود را برای ست سوم آماده کردند. جایی که برد برد ایران ادامه داشت و در یک بازی کاملا یک طرفه ، ایران به 25-13 رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

شاگردان مسعود آرمات فردا در سومین دور این رقابت ها مقابل آرژانتین صف آرایی می کنند.

گفتنی است در این بازی کادرفنی ، یوسف کاظمی ، یونس جوان ، امیراحمد گلزاده ، پوریا حسین خانزاده ، عرشیا بهنژاد ، عرفان نوروزی و سجاد جلودریان (لیبرو) به عنوان تیم های شروع کننده شروع به کار کرده اند.

اولین تیم چک همچنین شامل یاکوپ کلیمون ، ییری باندا ، شیمون بیکنار ، دیوید کلادور ، یان جراسک ، لوکاش دات و ماکی شالک (لیبرو) بود.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) در دو سالن 12 هزار نفری و سالن فدرال والیبال برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا