گلزنی که مورینیو جای آزمون خواهان خریدش شد

طبق گزارشات شفافدر حالی که سردار آزمون تا چند هفته پیش یکی از گزینه های مورینیو برای خرید تابستان آسورم را در اختیار داشت ، اکنون مشخص است که مربی پرتغالی به دنبال کدام مهاجم است.

هدفی که مورینیو می خواست به جای آزمایش بخرد

ادین ژکو ، که هنوز یک سال از قراردادش با رم باقی مانده است ، مورد توجه اینتر قرار دارد و یکی از گزینه های اصلی جایگزینی روملو لوکاکو در تیم نراتزوری است. مربی پرتغالی بلاروس ژوزه مورینیو با جدایی مهاجم بوسنیایی مخالف است.

روزنامه ایتالیایی Repubblica اکنون گزارش می دهد که اگر ژاکی 35 ساله تابستان امسال رم را ترک کند ، آقای خاص برنامه های جدی ای برای افزودن مائورو ایکاردی به تیم تحت فرمان خود خواهد داشت. مورینیو که احتمال جدایی ژکو را در نظر دارد ، از مدیران باشگاه رم خواست مهاجم آرژانتینی را از پاری سن ژرمن بگیرند.

به نوشته این روزنامه ، مدیران باشگاه رم نیز با ایکاردی ملاقات کرده اند ، اما اگر جکو بالاخره تابستان امسال در رم بماند ، به فکر جذب مهاجم سابق اینتر خواهند بود. گفته می شود که دوون زاپاتا ، مهاجم کلمبیایی آتالانتا ، جانشین لوکاکو در اینتر است.

روملو لوکاکو ، از سوی دیگر ، پس از دو فصل موفق در مرحله امضای قرارداد با چلسی در اینتر است. او فصل گذشته در 36 بازی سری آ 24 گل به ثمر رساند ، پس از 11 سال در قهرمانی اینتر نقش اساسی داشت و سرانجام به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل انتخاب شد.

ایکاردی که در تابستان سال 2019 پس از یکسری اختلاف نظرهای بین او و مدیران اینتر به مدت چند فصل به پاری سن ژرمن قرض داده شد و برنامه های تاکتیکی آنتونیو کونته را از دست داد ، سرانجام تابستان گذشته تا سال 2024 قرارداد خود را با این باشگاه فرانسوی نهایی کرد. تا کنون در 64 بازی 34 گل با رنگ PSG به ثمر رسانده است.

دکمه بازگشت به بالا