هنر و فرهنگ

۳۰۰۰ ناظر مجالس محرم را با دقت کنترل می‌کنند/ ۱۲۱۸۰ هیئت مورد بازرسی قرار گرفتند

رئیس شورای مذهبی کشور گفت: 3000 ناظر و بازرس آموزش دیده بر مجامع محرم در سراسر کشور نظارت و کنترل دارند.

رویداد برتر ، رئیس شورای مذهبی کشور ، پایبندی کامل به پروتکل های بهداشتی را اولویت اصلی هیئت ها دانست و افزود: این امر توسط مرکز ملی تاج نظارت و اجرا می شود.

وی رئیس شورای مذهبی کشور است و بیان می کند که تمام تلاش بنیانگذاران تجمعات برای نجات جان عزاداران عزیز بوده است و در این شبها کمترین تخلف توسط شوراها ثبت و گزارش شده است ، مگر در اولین مورد شبهای محرم

نوشادی هیئت های مذهبی را منظم ترین ، قانونی ترین و مظلوم ترین اقشار جامعه خواند و گفت که هیئت ها همیشه پیشگام و همراه در همه زمان ها و در بلایای طبیعی کشور مانند سیل ، زلزله ، مبارزه با تاج و پاسداری از ارزش ها بوده اند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ..

نوشادی ضمن تشکر از هیئت های مذهبی برای بهورزان و کارکنان بهورزان کشور که در خط مقدم حفاظت از سلامت افراد ساکن در جامعه هستند ، برای آنها آرزوی سلامتی کرد و از خدمات آنها قدردانی کرد.

رئیس شورای مذهبی کشور با اشاره به اینکه اکثر مراسم عزاداری و عزاداری در خارج از منزل ، در اماکن مذهبی ، امامزاده ها و مقدسات ، پادگان ها ، پارک ها و میدان ها در شهرها و روستاها برگزار می شود ، از هیئت های عزاداری و موسسان شورا درخواست کرد. شوراهای حسینی را با عقلانیت کامل حفظ کرده و مکتب مقدس و مقدس حسینی را اعلام کنند.

وی گفت: بر اساس اطلاعات میدانی سازمان تبلیغات اسلامی ، تا کنون هزار و 563 گزارش مردمی به سیستم صوتی هیئت ارسال شده است و تاکنون 12 هزار و 180 هیئت توسط 2 هزار و 940 ناظر مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی گفت که از بین گزارشاتی که در اختیار عموم قرار گرفت ، 594 هیأت مشکل را حل کردند و 305 مورد پیگیری شد و در 512 مورد مشکل خاصی وجود نداشت.

نوشادی افزود که از مجموع هیئت های بازدید شده ، 9673 مورد رسیدگی تا کنون به طور کامل مشاهده شده است ، 2180 علامت هشدار دهنده شفاهی ، 310 علامت هشداردهنده کتبی و 17 جسد به کمیته انضباطی ارجاع شده است.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا