خبرهای کلی

۷۰۸ میلیارد ریال پروژه در شهرستان دیر افتتاح یا آغاز می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کریم علی حسنی در مراسمی چهارشنبه شب در ولسوالی آبدان برای آغاز اجرای پروژه های اجرایی و عمرانی اظهار داشت: و ما از عوامل دولتی قدردانی و تشکر می کنیم.

وی با اشاره به تلفات فراوان ناشی از شیوع ویروس کرونا و شرایط تحریم های سرکوبگرانه دشمنان ، خاطرنشان کرد: با وجود همه این مشکلات و تنگناها ، فعالیت های دستگاه های اجرایی در خدمت مردم است و تلاش ها نیز ادامه داشته است. ساخته شده آنها برای پاسخگویی به نیازهای مردم طراحی شده اند. “تحقق یابد.

فرماندار دیر در تشریح عناوین مهم پروژه های هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت از 583 میلیارد ریال وام 39 پروژه در سطح شهر به بهره برداری می رسد و 8 عملیات اجرایی پروژه با 125 اعتبار میلیاردی ریال آغاز می شود. با این وامها بالغ بر 708 میلیارد ریال.

وی افزود: “در بخش آبدان ، عملیات اجرایی پروژه های عمرانی با وام 146 میلیارد روپیه در طول هفته دولت شروع یا به بهره برداری می رسد. شروع و بهره برداری از سایر پروژه ها از 104 میلیارد ریال وام شروع یا به بهره برداری می رسد. امروز به بهره برداری می رسد

علی حسنی ادامه داد: از جمله پروژه های مهم امروز می توان به آبیاری تحت فشار کشاورزی ، دیوار سنگی حوضه ، پارک شهر ، بهسازی معابر روستایی ، چمن مصنوعی ورزش و … اشاره کرد.

وی تأکید کرد که 104 میلیارد ریال برای پروژه های آبدان از محل وام برای جمع آوری سرمایه شهر در نظر گرفته شده است که شامل توسعه شهری ، دبیرستان دخترانه ، کتابخانه عمومی ، مجموعه پزشکان ، روشنایی ورزشگاه شهر ، حوضه آبخیز ، شهر صنعتی است. ، و غیره.

علی حسنی اظهار داشت: علاوه بر اعتبارات فوق الذکر ، در چهار ماهه نخست امسال مبلغ 54 میلیارد ریال از محل اجرای قانون ارزش افزوده به شهرها و روستاهای منطقه آبدان تعلق گرفت.

فرماندار شهرستان دیر در جمع بندی وام های بخش آبدان خاطرنشان کرد: امسال 342 میلیارد روپیه برای بخش آبدان در نظر گرفته شد که بخشی از آن در هفته دولت و بخشی دیگر در طول سال محقق می شود. به

متعاقباً با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ، چمن ورزشی مصنوعی دبیرستان امام خمینی (ره) به بهره برداری رسید.

دکمه بازگشت به بالا