اقتصادی

از سرگیری صادرات مستقیم محصولات فولاد اکسین خوزستان

رویداد برتر / خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت پس از آخرین مرحله صادرات مستقیم نام خود ، توانست صادرات محصولات خود را در سال 1397 ، از خرداد 1400 از سر بگیرد.

امین آسیا اظهار داشت: طی دو سال گذشته این شرکت با موانعی در راستای صادرات مستقیم خود مواجه بوده است که با حذف و برنامه ریزی مناسب ، این شرکت توانسته صادرات محصولات خود را با انعقاد قرارداد با کشورهای اروپایی و خلیج فارس از سر بگیرد. به

به گزارش رویداد برتر ، وی گفت: این شرکت با تولید ورق های فولادی درجه یک و رقابت با بهترین تولیدکنندگان جهان توانسته توجه مصرف کنندگان خارجی به ویژه اروپایی ها را به خود جلب کند.

در آسیا ، وی افزود: مشتریان اروپایی می گویند ورق های تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند ، بنابراین مصرف کنندگان ورق از نمونه های آسیایی و گروه نمونه های اروپای غربی بهتر عمل می کنند.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: نکته مهم این است که هر مرحله از فرآیند صادرات ورق ، از بازاریابی و مذاکره با مشتریان خارجی گرفته تا تشریفات گمرکی و امور بندری برای حمل ورق ، ابتدا و به طور مستقل در شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام شد. ون.

وی خاطرنشان کرد: صادرات پایدار محصولات فولادی یکی از اهداف راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان است و برنامه ریزی لازم برای تحقق برنامه صادرات 65000 تن ورق با ارزش افزوده بالاتر در دهه 1400 برای تامین منابع ارزی انجام شده است. به برای خرید قطعات و تجهیزات کارخانه.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا