هنر و فرهنگ

افتتاح نمایشگاه کتاب مسکو با حضور ایران

مراسم افتتاحیه سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو با حضور خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

به گزارش رویداد برتر و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ، مراسم افتتاحیه سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو روز جمعه (2 اکتبر 1400) ساعت 16 با حضور در نمایشگاه کتاب مسکو برگزار شد. خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ..

در این مراسم مسعود احمدوند (مشاور فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو) ، ایوب دهقانکار (مدیر اجرایی خانه کتاب و ادبیات ایران) ، حسین صفری (معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب ایران و ادبیات) ، سعید کرمی (مدیر اجرایی انتشارات سروش) ، رئیس دفتر پخش فدرال صدا و سیما ، مقامات و مهمانان و ناشران داخلی و خارجی حضور داشتند.

خانه کتاب و ادبیات ایران نماینده صنعت نشر کتاب مجارستان با بیش از 200 عنوان کتاب در موضوعاتی چون دفاع مقدس ، هنر ، ادبیات ، ایران شناسی ، زبان فارسی ، شعر و ادبیات در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو است. در این دوره از نمایشگاه ، این موسسه طرح حمایتی ، انتشار جمهوری اسلامی ایران و معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران را در قالب بروشور و فهرست ارائه می دهد.

خانه کتاب و ادبیات ایران نیز در دستور کار سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو و همچنین توسعه دیپلماسی فرهنگی و تقویت اقتصاد فرهنگی از طریق تبادل کتاب های ایرانی قرار دارد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا