رویدادها

تسریع روند ایمنی تهران در گروی رفع خلاء و عمل به قوانین

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و امنیت شهرداری تهران گفت: با تلاش آتش نشانان امروز می توانیم اعلام کنیم که شهروندان تهرانی از آتش نشانی رضایت دارند و نظرسنجی ها نشان می دهد وضعیت آتش نشانان خوب است.

به گزارش رویداد برتر ، hd مهدی داوری امروز – چهارشنبه ، 7 آنلاین ، در مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و امنیت ، با تجلیل از آتش نشانان شهرداری تهران: «امروز ، 28 آنلاین ، روز ایمنی و اطفاء حریق است ، درست بعد به دفاع مقدس بعد از هفت نفر. “این تقارن و مجاورت بی اهمیت نیست و دلیل این نامگذاری شهادت بسیاری از آتش نشانان در ابتدای دفاع مقدس در حین اطفای حریق پالایشگاه آبادا است که در اثر حمله به شهادت رسیدند. دشمن بعثی

وی با یادآوری شهدای ارتش مقدس ، شهدای حرم و شهدای آتش نشان گفت: آتش نشانان عهد بسته اند که تمام تلاش خود را برای نجات جان مردم انجام دهند. آنها به عنوان دفاع مقدس و 43 شهید خدمت می کردند. آنها ثابت کردند که از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکردند.

داوری گفت: “آتش نشانانی بودند که در پایان عمر مجروح شده بودند.” این موارد ما را به یاد دفاع مقدس و رزمندگان می اندازد ، چه سختی هایی کشیده اند و روح دفاع مقدس کاملاً در آن نهفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانی تهران دارای 5300 پرسنل است که از این تعداد 5 هزار نفر در ایستگاه ها و 300 نفر نیز وظیفه دارند.

وی افزود: به دلیل همه این تلاش ها ، امروز توانستیم اعلام کنیم که مردم تهران از آتش نشانی خوشحال هستند. نظرسنجی های عمومی نشان می دهد که آتش نشانی ها از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند ، که ما را تشویق کرده است تا برای حفظ و ارتقاء این سرمایه گذاری تلاش کنیم.

به گفته داوری ، آتش نشانان مهارت های روزانه و تمرینات بدنی را برای آمادگی برای عملیات نجات و اطفای حریق انجام می دهند.

فرمانده آتش نشانی گفت: “توسعه در شهر فرصت های زیادی را ارائه می دهد ، اما می تواند تهدیدها و خطرات را نیز به همراه داشته باشد.”

وی افزود: “ما مفتخریم که یک تونل مترو به طول 250 کیلومتر در تهران داریم ؛ اما نگرانی هایی وجود دارد. ما سعی کرده ایم این سازمان را به عنوان یک سازمان خدماتی برای کمک به مردم در لحظات دشوار ببینیم.

داوری تاکید کرد که در قسمت تجهیزات ، امکانات توسط شهرداری و سازمان ارائه شده است. امروزه هنوز 133 ایستگاه آتش نشانی در شهر وجود دارد.

وی در مورد مهمترین شاخص آتش سوزی گفت: مهمترین شاخص زمان پاسخگویی به حوادث است که به طور متوسط ​​طبق استانداردهای بین المللی 6 دقیقه است. 2 دقیقه تماس و مدیریت منابع و 4 دقیقه طول مسیر تا محل آتش نشانی تهران.

داوری گفت: “یکی دیگر از بخشهای مهم اطفای حریق پیشگیری است و بخش دیگر ایمنی ساختمانها است.” اقداماتی در این زمینه انجام شده و از ساختمانهای شهر بازدید می شود. اما هنوز امنیت کامل وجود ندارد. برای ارتقاء سطح آگاهی و آگاهی مردم در فرهنگ ایمنی به منظور ایجاد شهری امن با مشارکت شهروندان ، نیاز است.

وی افزود: در زمینه منابع انسانی باید از نظر کمی و کیفی پیشرفت کنیم ؛ زیرا با ساختار فعلی ما کمبود نیروی انسانی نیز داریم. در زمینه بهبود کیفیت مانند آموزش ، ما تلاش کرده ایم تا به روز باشیم. ، ما خواستار نظارت بر این مشکلات با همکاری نهادهای مربوط هستیم.

به گزارش وب سایت شهر ، مدیرعامل آتش نشانی تهران در مورد چالش امنیتی دیگر گفت: خلاء و بی قانونی یکی از مشکلاتی است که روند ایمن سازی تهران را کند کرده است. امیدواریم با کمک شهرداری و مجلس ، این قوانین جامع تر شده و مردم را به امنیت در شهر تشویق کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا