جامعه

جمهوری اسلامی مقابل بی‌عدالتی می‌ایستد | دشمن به‌دنبال تسلط فکری بر نخبگان و فرهیختگان

حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاده به مناسبت هفته دفاع مقدس ، به مناسبت گرامیداشت این هفته و به یاد شهدای جنگ سفارش شده ، با خبرنگار گروه استانی خبرگزاری آنا در بوشهر مصاحبه کرد: حفاظت مقدس زمان غرور و حماسه بود که دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی برای درگیری نظامی سپتامبر 1980 وضعیت مناسبی نداشت ، افزود: سپس حرکت آن واژگون می شود.

رئیس دفتر نمایندگی مدیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دشمن با ایجاد توهمی صدام را برانگیخت و معتقد بود با حمایت جهانخواران و آدم خواران شرقی می تواند به این توهم پی ببرد و خود را متعهد به نبردی سخت کرد. بین ایران و مردمش

حفظ تمامیت یک کشور همیشه شرایط خاص خود را می طلبد

قاضی زاده گفت: علی رغم اینکه ایران اسلامی به دلیل رهبری متفکرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ، امام خمینی (ره) و حضور پهلو به پهلو و یکپارچه افرادی که عاشق زمین و خاک هستند ، برای درگیری نظامی آماده نیست. میهن. ، ایران اسلامی با افتخار تجاوزگری را دفع می کند و قدرت و اقتدار خود را در جهان طنین انداز می کند.

قاضی زاده از اندیشمندان خواست که از اشعار و روایات درباره ساختار و برنامه های کشور استدلال های پیشگامانه به دست آورند.وی با بیان اینکه حفظ وحدت کشور همواره شرایط و معیارهای خاص خود را می طلبد اظهار داشت: ایران اسلامی یک کشور مبارز نیست. اما او نشان داد که هرگز به بی عدالتی گوش نمی دهد.

سخنگوی مدیر عامل دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین باید با اطلاعات و شرایط از تهدیدها و حملات دشمن جلوگیری کنیم.

شجاعت شهدا فراموش نمی شود

قاضی زاده با بیان اینکه قهرمانی شهدا و رزمندگان را هرگز نباید از خاطرات پاک کرد ، فراموش کرد و فراموش کرد ، تصریح کرد: ایران در حال ضربه خوردن است. یک روز با جنگ ، یک روز با ترور ، یک روز با شورش و غیره ، بنابراین ما باید هوشیار باشیم و عاقلانه از کشور دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تسلط معنوی بر نخبگان و روشنفکران کشور است ، یادآور شد که ما باید برای ساخت معنوی روشنفکران و تلاوت قرآن ، اشعار ناب محمدی اسلامی و روایات اهل بیت تلاش کنیم. -بیت (ها) برای استخراج مواد با ارزش برای هدایت آنها به داخل.

نماینده مدیر اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از اندیشمندان خواست استدلال های پیشگامانه درباره ساختار و برنامه های کشور را از اشعار و روایت ها استخراج کنند.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا