خبرهای کلی

خدمات چشم‌گیر سپاه لرستان در مقابله با ویروس کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گفت سرهنگ مصطفی امیری بگو وی با اشاره به اقدامات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برای مقابله با ویروس تاج ، به آنلاین گفت: بودند.

ویژگیهای منحصر به فرد سپاه لرستان در برابر ویروس کرونا

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شده است ، افزود: همه بیمارستان های سپاه استان زیر بار مراقبت از بیماران کرونری بودند.

معاون بهداشت ، یاری و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه ساخت بیمارستانهای صحرایی و سیار در اجلاس های تاج با اقدامات دیگری انجام شد ، گفت: سپاه به یک منبع منحصر به فرد خدمات در این منطقه در نقاط مختلف کشور..

سرهنگ امیری با اشاره به بسیج جامعه بهداشت و معاون وزیر بهداشت سپاه ، تیم های بهداشتی را به مراکز درمانی در وزارت بهداشت اعزام کرد ، سرهنگ امیری اظهار داشت:ع) آنها بر مبارزه با ویروس کرونا در استان تمرکز کردند.

وی گفت که مسئولیت همه نمایندگان سپاه در این زمینه تعریف شده و اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است.

اعزام پزشکان و پرستاران سپاه به مراکز درمانی

معاون بهداشت ، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع)ع) لرستان با اشاره به نقش م ofثر بسیج در مبارزه با کرونا در استان اظهار داشت: در زمینه درمان و تحت طرح “شهید سلیمانی” اقدامات ارزشمندی در قالب تیم های اسیر ، تیم های مراقبت از منزل ، تیم های پشتیبانی و تیم های مراقبت از صورت گرفته شد.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی انجام شده است ، افزود: وی گروه های بسیجی از جامعه پزشکی استان را با استفاده از ظرفیت 10 کلینیک مختلف سپاه در شهرهای مختلف و پزشکان و پرستاران به بیمارستان های استان اعزام می کند. مراکز بهداشتی با ظرفیت 100 نفر ؛ با تصویب طرح «شهید سلیمانی» و… 2 اقدام دیگر.

وی با اشاره به ایجاد خانه توانبخشی بیماران کرونری ، گفت: اکنون آمادگی داریم هر زمان که دانشگاه پزشکی اعلام کرد این خانه نقاهت را در اسرع وقت افتتاح کنیم.

حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، معاون وزیر بهداشت ، امداد و درمان سپاه با اشاره به پنجمین پیک کرونا در استان گفت: در این شرایط ، سپاه به دستور فرمانده سپاه 20 تخت بیمارستانی در اختیار بیمارستان شهدای عشایر قرار داد. به

تزریق بیش از 87000 واکسن به مقر سازمان سپاه

سرهنگ امیری با اشاره به ایجاد 9 مرکز واکسیناسیون در استان در چارچوب پنجمین مرحله از پروژه “شهید سلیمانی” ، سرهنگ امیری گفت: ما یک مرکز نمونه در کشور ایجاد کرده ایم و می توانیم روزانه 2 هزار نفر را واکسینه کنیم. اگر واکسیناسیون وجود داشته باشد. “

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 87000 و 532 تاج واکسن به مراکز سپاه سپاه تزریق شده است ، اظهار داشت: پشتیبانی و مراقبت توسط پزشکان و پرستاران ما انجام می شود.

معاون بهداشت ، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع)ع) لرستان گفت: پزشکان و پرستاران به درب منزل مراجعه کرده و به بیمارانی که نمی توانند به مرکز درمانی مراجعه کنند خدمات لازم را ارائه می دهند.

دکمه بازگشت به بالا