هنر و فرهنگ

دانشجویان همچنان ظلم ستیز و عدالت خواه باشند

رویداد برتر / قم رئیس انجمن مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در طول تاریخ ، برخی افراط و تفریط کرده اند و برخی دیگر از مرزها فراتر رفته اند ، اما دانشجویان باید برای دستیابی به آرمان های انقلاب ، رشد و تعالی در کشور گام بردارند و به طور پیوسته رشد کنند. به روح عدالت و ظلم “حذف کردن

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار گروهی با دانشجویان با تاکید بر اینکه روحانیت باید از نسل جوان که در جبهه برای دفاع از آرمان های انقلاب و تعالی کشور کار می کنند حمایت کند ، ادامه داد: دانشگاه ها باید فعال و تقویت شوند. روح عدالت و ظلم

وی افزود: دانش آموزان برای در نظر گرفتن نقاط و افق های دور باید ایده آلیست و واقع بین باشند و در نتیجه می توانند موفق شوند و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

وی با تاکید بر نیاز به آرمان گرایی واقع بینانه ، افزود: “دستور کار من پیگیری خواسته ها و دغدغه های دانشجویان خواهد بود.”

یکی از اعضای مجمع عمومی خبرگان رهبری با اشاره به شعار سمینار و دانشگاه ، خاطرنشان کرد: اگر شعار سمینار و واحد دانشگاهی به طور کامل توسعه یافته و عملیاتی می شد ، سمینار و دانشگاه م moreثرتر بود.

حسینی بوشهری در پایان سخنان خود به لزوم نهادینه شدن صبر در محیط دانشگاه اشاره کرد و افزود: “هنگامی که یک مقام رسمی با دانشجویان ملاقات می کند ، نباید آنها را از بدرفتاری باز داشت زیرا این نوع رفتار شرایط لازم را ندارد.” و خواسته های شما برآورده شده است و هیچ مقام دیگری نباید در میان شما باشد. بلکه خواسته های خود را با اخلاق خوب مطرح کنید.

دکمه بازگشت به بالا