رویدادها

درگیری مسلحانه پلیس و سارقان در ۲ نقطه از پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح در پایتخت در جریان اجرای طرح برخورد با سارقان خبر داد.

به گزارش رویداد برتر سردار حسین رحیمی در کنار اقدام علیه سارقان گفت: پس از چندین سرقت مسلحانه از سارقان و اشرار در پایتخت ، اقدام علیه سارقان مسلح به طور خاص در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. فرماندهی.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ، تیم های گشت خودرو و موتورسیکلت پلیس در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند ، گفت: این تیم ها در همه موارد سریع عمل کرده و با سارقان یا سارقان برخورد می کنند. در همین رابطه ماموران گشت در فرماندهی انتظامی قلهک به مسافران یک موتورسیکلت با پلاک آسیب دیده شک کردند و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند اما این افراد با مشاهده ماموران از موتور سیکلت فرار کردند.

رحیمی با اشاره به آغاز آزار و اذیت بین این افراد و مأموران ، ادامه داد: جنایتکاران که اسلحه هم با خود حمل می کردند ، در جریان آزار و شکنجه به سمت مأموران تیراندازی کردند ، در پاسخ مأموران لاستیک موتور سیکلت جنایتکاران را نیز هدف قرار دادند. متوقف و آنها را دستگیر کرد. با دستگیری این افراد و بررسی سوابق آنها مشخص شد که یکی از آنها دارای 24 فقره سرقت ، شرارت و غیره بوده و دیگری دارای سوابق متعدد بوده است.

رئیس پلیس پایتخت به پرونده دیگری اشاره کرد و گفت که وی با رفتارهای مشکوک شخصی که در یکی از مکان های تجاری نقاب زده بود ، با سارقان عوامل حمله ستاد فرماندهی انتظامی ولنجک در حال برنامه ریزی است. به و همراهش سوار بر موتورسیکلت سبک ، او کنار پلاک آسیب دیده ایستاد ، مشکوک شد و برای بررسی موضوع وارد عمل شد و این افراد نیز به محض مشاهده مأموران متواری شدند.

وی ادامه داد: با اقدام متقابل پلیس این افراد نیز دقایقی پس از آغاز تعقیب و گریز متوقف و دستگیر شدند که طی آن یک قبضه اسلحه کمری از آنها توقیف شد. همچنین در این عملیات یکی از سارقان که اسلحه در دست داشت توسط پلیس به پاهای خود شلیک شد.

رحیمی با اشاره به اینکه این سارقان سوابق سرقت و شیطنت زیادی دارند ، گفت: هر چهار سارق دستگیر شده تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و برای ادامه تحقیقات جنایت به دادسرا فرستاده شدند.

فرمانده انتظامی تهران با تاکید بر اینکه طرح مقابله با جرایم خشن به طور خاص در دستور کار پلیس و ماموران گشت یگان امداد است ، گفت: پلیس به سارقان اجازه نمی دهد به راحتی مرتکب جرم شوند و چنین طرح هایی در حال اجرا است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا