ورزش

دلیل لغو مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال/ تاکید بر رعایت پروتکل‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، امین نوروزی مشاور پزشکی رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر پزشکی تیم های ملی درباره مراسم لغو تیم ملی فوتسال برای جام جهانی گفت: قبل از سفر به لیتوانی پس از بررسی و مشورت لازم و همچنین نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ، اما این برنامه لغو شد.

دکتر نوروزی با اشاره به اهمیت پایبندی به پروتکل های بهداشتی در آستانه جام جهانی اعلام کرد: ماه هاست که این تیم اردو را با عزم جدی و با هدف حفظ سلامت همه اعضای تیم در پروتکل ها و نه در اردوها برگزار می کند. چنین شرایط ساده قرنطینه ای. و آماده شدن برای جام جهانی. با توجه به اهمیت جام جهانی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه تیم ها برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان ، ما توافق کردیم که از همه اقدامات ، مراسم ، گردهمایی ها ، جلسات و گفتگوها با افراد خارجی که مستقیماً با اعضای تیم ملاقات می کنند ، اجتناب شود. ترک و اعزام به مسابقات ، با خطر ابتلا به این ویروس.

مدیر بهداشت تیم های ملی افزود: “من شخصاً با آقای عزیزی خادم صحبت کردم و مسائل مختلفی را با وی در میان گذاشتم و موافقت کردم که این مراسم به دلیل مسائل مربوط به سلامتی لغو شود و بازیکنان سالم بمانند زیرا پروتکل سلامتی بسیار خوب رعایت می شود. . مهم “

وی ادامه داد: ما حتی اجازه برگزاری مراسم برای تیم فوتبال بزرگسالان را ندادیم. وقتی متوجه شد ، همه عزیزان می بینند که حتی وزیر محترم ورزش و جوانان ، دکتر حمید سجادی ، که برای دیدن تمرینات تیم ملی در ورزشگاه آزادی آمده بود ، تمرینات را از مکان خاصی تماشا می کرد و پروتکل های پزشکی را رعایت و نگهداری می کرد. تیم قرنطینه شد. حباب. آنها وارد اردوی تیم ملی نشدند.

نوروزی افزود: “ما نباید بین تیم های مختلف تفاوت قائل شویم.” تیم ملی فوتسال کشورمان به جام جهانی اعزام شده است که بسیار مهم است و همه تیم ها در حباب قرنطینه بوده اند و نقض قوانین می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای اعضای تیم به همراه داشته باشد بازیکنان و کادر فنی را همراهی کنید. حفظ سلامت این افراد اولویت های اول ، دوم و سوم ماست. همانطور که در مسابقات بین المللی باید پروتکل ها را رعایت کنیم ، باید در خانه نیز این کار را انجام دهیم. وقتی صحبت از سلامت مردم می شود ، مسئولیت همه ما این است که تصمیمات محکمی برای حمایت و کمک به اعضای خود بگیریم.

نوروز در پایان تاکید کرد: علاوه بر این ، با پیگیری و مساعدت رئیس محترم انجمن ، تیم ملی فوتسال با تجهیزات پزشکی کامل ، فیزیوتراپی و توانبخشی به جام جهانی رفت تا از جام جهانی کمبودی نداشته باشد. برای تیم ملی

دکمه بازگشت به بالا