رشته تیراندازی با کمان در مظلومیت و انزوا / با 50 میلیون تومان قادریم تیم استانی تشکیل دهیم

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از قزوین؛ ابراهیم تقریبا سختی ها تخته سیاه شلیک شد وی با تعظیم استان گفت: “از خرداد سال گذشته ، من هیئت مدیره را با حدود 19 ورزشکار فعال مدیریت کردم و امروز ، سه ماه بعد انتخاب این مجمع بیش از 40 ورزشکار را به این میدان کشاند.

image_2021_9_18-8_19_21_660_mnv

وی گفت: ما در این مدت فعالیت های شورای شهر را جدی گرفته ایم تا این ورزش سرکوب شده وضعیت بهتری پیدا کند.

برخورداری تصریح کرد: این منطقه در بسیاری از کشورها به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و فرصت های بسیار خوبی را برای ورزشکاران فراهم می کند ، اما در اینجا سرکوب شده است و تعداد کمی می توانند به دلیل هزینه بالای تجهیزات تیروکمان در این زمینه فعالیت کنند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین یادآور شد: “ریکرو” یک ورزش است المپیک و میدان “پیچیده” میدان جهانی است که ما در آن هستیم استان قزوین ما سالهاست حرفی برای گفتن داریم ، اسماعیل عبادی و جبرئیل عبادی افتخار کشور و استان هستند.

وی افزود: آقای اسماعیل عبادی سرمربی تیم جوانان و جبرئیل عبادی سرمربی تیم پارالمپیک بودند که در توکیو نیز حضور داشتند.

برخورداری تصریح کرد: امکاناتی که امروز در محل تیراندازی قرار دارد 20 سال قبل بوده و راهی برای خرید تجهیزات جدید که بسیار گران شده وجود ندارد. بودجه نه ، و ما با یک چالش جدی روبرو هستیم.

image_2021_9_20-10_46_15_77_JDt

وی افزود: تجهیزات این رشته با قیمت 50-150 میلیون تومان برای کمان “کامپوزیت” و 20-90 میلیون تومان برای زمینه “Ricro” وارد می شود که با بودجه هیئت مدیره می تواند تا یک مورد را تأمین کند. به

رئیس هیئت مدیره تیراندازی با کمان استان قزوین یادآور شد: باید فضای مناسبی را برای این ورزش ایجاد کنیم و بستری ایجاد کنیم تا ورزشکاران دیده شوند و شرکت کنند. مسابقه بین المللی و ملی باشد.

برخورداری افزود: بیشتر تلاش و کمک ما این است که ورزشکاران را در مسیر صحیح قرار دهیم و هر ماه یک تمرین را در این زمینه برنامه ریزی می کنیم. تیم ملی از قزوین دعوت کنید تا ورزشکاران را در مناطق “تفریحی” و “پیچیده” آموزش دهد و تجربیات را به خوبی منتقل کند.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی ، شوراهای شهرها نیز در سه ماه گذشته فعال بوده اند و ما مسابقات ‘رتبه یک’ را برگزار کرده ایم و تلاش می کنیم با رتبه بندی هر سه ماه یکبار قهرمان استان را مشخص کنیم. و در کل فصل ها.”

قهرمان تیراندازی المپیک مجارستان تصریح کرد: با برگزاری آخرین مسابقات نیز برنامه ریزی کردیم تا قهرمانان هر رشته را مشخص کرده و به ارتقاء کیفیت این ورزش کمک کنیم.

image_2021_9_19-9_29_12_980_rXR

شناسایی استعدادهای ورزشی در تیراندازی با کمان

وی گفت: “یکی از اهداف ما توجه به استعدادها در این زمینه است.” وزارت ورزش و اداره ورزش و جوانان استان زمینه را برای شرکت ورزشکاران در المپیک استعدادهای برجسته ، که در این بخش روی آن تمرکز کردیم ، و برای گروه سنی 15 تا 18 سال آماده می کند. سرمایه گذاری ما انجام و تلاش می کنیم تا امکانات لازم را برای خرید تجهیزات ورزشی و همچنین آموزش رایگان و شرکت در مسابقات ورزشکاران فراهم آوریم.

برخورداری تصریح کرد: حدود 16 ورزشکار رسمی در مسابقات قهرمانی “رتبه یک” استان شرکت کردند که اکثر آنها نوجوانان و جوانان بودند و مطمئناً حضور این افراد در مسابقات آینده افزایش می یابد که می تواند آینده این ورزش را تضمین کند.

توسعه تیراندازی با کمان در مدارس

وی در خصوص توسعه تیراندازی با کمان در مدرسه گفت: ملاقات با دکتر صادقی مسئول تربیت بدنی. آموزش و پرورش استان ما هماهنگی های لازم را داشته ایم و انجام داده ایم و خوشبختانه فرصت های خوبی در آموزش و پرورش در آموزش و پرورش وجود دارد که باید در اختیار هیئت مدیره و مربی قرار می دادیم. تحصیلات بودن.

1222

بارخورداری گفت: “امسال یا سال آینده ، وقتی شرایط تاج بهبود می یابد ، امیدواریم بتوانیم جلسات شخصی بیشتری را برگزار کرده و علاقه مندان را به آموزش های مورد نیاز علاقمند کنیم.”

وی با اشاره به مکانی نامناسب برای تمرین برای ورزشکاران تیراندازی با کمان ، گفت: این دوره فقط باید در خارج از منزل نگه داشته شود و ما در حال حاضر منطقه خارج از سالن ورزشی الهیه در مینودار را که خاک و آلودگی در آن وجود دارد تصاحب کرده ایم. پیش فرض نه و سلامتی ورزشکاران را به خطر می اندازد و تجهیزات آسیب می بینند ، ما انتظار داریم شورای شهر و شهردار قزوین به روکش آسفالت منطقه کمک کنند تا مکانی استاندارد برای ورزشکاران فراهم شود تا از انگیزه ورزشکاران کاسته نشود.

رئیس هیئت مجمع الجزایر استان قزوین گفت: انتظار روسازی آسفالت به طول 700 متر حداقل نیاز گروهی از ورزشکاران است که امیدواریم مسئولان به آن توجه کرده و برای اطمینان از آن اقدام کنند.

برخورداری افزود: در قزوین فقط این میدان و همه رشته ها هر روز به غیر از فصل 70 متر ، 50 متر ، 30 متر و 18 متر است. زمستان باید در فضای باز نگهداری شود و تنظیم این فضا ضروری است.

وی گفت: “تمرکز بر همه ورزش ها باید در مرکز همه فعالیت ها باشد و در عین حال نبود مربی یکی از چالش های جدی است. دو روز در ماه استاندارد ورزشکاران را بالا ببرید.

برخورداری گفت: البته در میان مدت و بلند مدت برای کسب مدال به مربی باکیفیت و درجه یک نیاز داریم و در این راستا هر فصل مسابقاتی برگزار می شود تا انگیزه و مربیان ورزشکاران تقویت شود و بتواند شناسایی و کشف جوانان و نوجوانان.

121

وی در مورد انتظارات هیئت اداره ورزش استان ، گفت: از آنجا که تیراندازی یکی از ورزشهایی است که پیامبر اکرم (ص) سفارش داده است ، البته ما انتظار حمایت بیشتری از آقای علایی مقدم را داریم. مدیر عامل ورزش و جوانان وضعیت آنها تاکنون حامیان خوبی بوده اند ، اما ما منتظر کمک های بیشتری هستیم و معتقدیم که می توانیم این رشته را در جهان گسترش دهیم و قهرمانان بزرگی را به ارمغان بیاوریم. جهان جهت ارائه.

رئیس هیئت بایگانی استان قزوین یادآور شد: توانایی کسب مدال در این زمینه زیاد است و نیاز به تغییر دارد و حمایت های مالی بیشتری برای کسب افتخار در عرصه جهانی و پرچم ارائه می شود. ایرلندی آن را تکان دهید.

وی گفت: در این حوزه سه ورزشکار می توانند 5 مدال کسب کنند و توزیع مدال ها زیاد و کمترین است اساس ما می توانیم مدال های رنگی کسب کنیم.

برخورداری افزود: در برخی از رشته ها تیمی میلیاردها گوجه فرنگی هزینه می کند و گاهی نتیجه نهایی خوب نیست اما در زمینه تیراندازی می توانیم یک تیم استانی با 50 میلیون گوجه فرنگی تشکیل دهیم که مدال نیز می گیرد.

زمینه های ورزشی

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین تصریح کرد: حامی انگیزه چندانی برای شرکت در این رشته ندارد زیرا ممکن است کمتر دیده شود و به ورزش هایی برود که مخاطبان بیشتری دارد ، در حالی که در زمینه تیراندازی 10 مدال و یک رشته مانند والیبال تنها یک مدال در مسابقات جهانی اعطا می شود ، بنابراین ما انتظار داریم این رشته از ظلم و انزوای ناشی شده و مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا