خبرهای کلی

رهایی جوان کرمانشاهی از قصاص با گذشت خانواده مقتول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسم سنتی خون صلح که بعد از ظهر امروز با حضور پرویز توسلی زاده رئیس دادگستری و جمعی از مقامات دادگستری و مردم استان کرمانشاه ، والدین 22 ساله-پسر بزرگ-برگزار شد. – پسرش را تلافی کرد.

پرویز توسلی زاده در مراسم خونین صلح که برای انتقام گرفتن از والدین برای انتقام قربانی برگزار شد ، اظهار داشت: بخشش قلب م believersمنان را که از مجازات و پدری که می بخشد ، تشکیل نمی دهد ، به هم نزدیک می کند. قدرت روح بزرگی دارد و کار بزرگی را انجام داده است که تعداد کمی قادر به انجام آن هستند.

وی سازش و بخشش را یکی از توصیه های مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر اساس آموزه های اسلام و همچنین آیات و روایات دانست و افزود: “امروزه به چنین موضوعات بزرگی نیاز شدیدی وجود دارد. و به عنوان بخشش رفتار کنید. “

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اعلام کرده است که ورود 500 هزار پرونده به قوه قضائیه استان کرمانشاه در یک سال در صورتی که پرونده ها به راحتی بخشیده شوند و مصالحه لازم باشد و حتی نیاز به شکل داشته باشد ، در قامت قوه قضاییه استان کرمانشاه نیست. گیری آنها نیستند

بخشش در اوج قدرت نشانه ایثار است

توسلی زاده با اشاره به اینکه باید به اختلافات رسیدگی کرد ، گفت: مشاهده شد که کمی جنجال و جنایت ، اگر رسیدگی نشود ، می تواند به جنایات بزرگتر و خشونت آمیز تبدیل شود و هزینه های مادی و معنوی زیادی را به خانواده ها تحمیل کند. جبران غیرممکن است

وی گفت: “هیچ چیز بهتر از آشتی نیست ، به ویژه بین عشایر و روستاییان ، که اغلب دارای روابط خانوادگی و خانوادگی هستند و برای ادامه زندگی به آرامش نیاز دارند ، و این آشفتگی و واگرایی صلح را از بین می برد و به مردم و روستا اجازه نمی دهد. “زندگی خود را آرام نگه دارید.

کرمانشاهی جوان با قتل خانواده مقتول از قصاص رهایی می یابد

مردم کرد زبان مردمی ریشه دار ، متمدن و بخشنده هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه که از همه مردم استان کرمانشاه برای حضور در مرکز صبر قضایی استان و همکاری با قوه قضائیه برای دستیابی به سازش در امور سازش دعوت کرد ، گفت: “ما همیشه تأکید کرده ایم که 90 of موارد با یکدیگر سازگار هستند ، و با کمک مردم استان کرمانشاه می توانیم در سازش و از رقم کمک کنیم گیری از دادخواهی خودداری کنید.

توسلی زاده تأکید کرد: “پدری که نتوانست خون 22 سالگی خود را قصاص کند ، چشم ندارد و باج دریافت نمی کند ، نشان می دهد که زبان ، تمدن و فرهنگ نقش اصلی را در میان مردم کرد بازی می کند. مردم ریشه دارند “مردم مرده اند.

دکمه بازگشت به بالا