هنر و فرهنگ

روزنامه‌های اروپایی از اتحادیه بی اتحاد نوشتند

جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا ، خلاء مرکل در سیاست آلمان و بازجویی از فرمانده نظامی ترامپ موضوع روزنامه های جهان امروز است.

به گزارش رویداد برتر ، آلبرت کوچویی ، سخنران باسابقه ، اخبار امروز (27 اکتبر) را چنین توصیف کرد:

پمپ بنزین های خالی
فایننشال تایمز نوشت: پمپ بنزین های انگلیس خالی است. این امر به دلیل جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا و عدم وجود رانندگان کامیون های سنگین برای حمل سوخت است.
برزیل می تواند زیردریایی های هسته ای را در مقابل استرالیا خریداری کند. قبل از وعده های ایالات متحده و بریتانیا به استرالیا. برزیل سالهاست که روی این فناوری کار می کند. با وجود تنش ها و روابط پیچیده بین ایالات متحده و چین ، ایالات متحده به تجارت خود با چین ادامه می دهد. روابط تجاری برقرار می شود.

اتحادیه الزام آور نیست

روزنامه اسپانیایی El Pais گزارش داد: “اتحادیه اروپا هنوز فاقد ظرفیت اتحاد کشورهای اروپایی است.” اعتقاد بر این بود که انتخابات آلمان می تواند فرصت های جدیدی را برای اتحادیه اروپا فراهم کند.
طرح فایننشال تایمز با این نکته 27 کشور اروپایی را در برابر آفتاب داغ نشان می دهد: بیست و هفت قهرمان!
اروپا با افزایش قیمت گاز و زغال سنگ در آستانه زمستان سرد ، با بحران دیگری روبرو است. این به دلیل افزایش قیمت نفت است که بالاترین قیمت طی سه سال گذشته بوده است. بشکه ای 80 دلار

دکمه برای بمب اتم

USA Today می نویسد ژنرال مارک میلی ، فرمانده نظامی دونالد ترامپ ، امروز در مورد طوفان ناشی از ترامپ توسط جمهوری خواهان مورد بازجویی قرار می گیرد. وی گفت: “نانسی پلوسی ، تحت رهبری ترامپ نگران در دسترس بودن بمب اتم بود.” ژنرال مارک میلی در سنای آمریکا در مورد چند موضوع از جمله خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان مورد بازجویی قرار گرفت.

تکیه بر صندلی آنگلا مرکل

گاردین نوشت: “پیروزی شانه ای حزب سوسیال دموکرات آلمان به این معنی است که ما باید از لبه تیز عبور کنیم.” پس از این نتیجه ، امیدی جز ظهور دولت ائتلافی نیست. در آلمان ، عصر مذاکرات اکنون آغاز شده است. در دو سال پس از انتخابات ، سوسیال دموکرات ها از 11 درصد به 26 درصد افزایش یافته است که باد شدیدی است. یک بازگشت سیاسی قوی ، که احتمال دارد نامزد آن به ریاست جمهوری آنگلا مرکل در آلمان متکی باشد. آلمان نیز مانند اروپا قطب نمای معنوی خود را از دست داده است. آنها بدون آنگلا مرکل چگونه حرکت خواهند کرد؟

در حاشیه اخبار امروز:

فصل خاکستری

اگر سقوط کرد ، همینطور باشد. گاردین در گاردین می نویسد: “بعد از تابستان گرم ، پاییز و زمستان خاکستری ، سرد و مرطوب هستند ، روح خود را با آن بالا ببرید.” بحران آب و هوا از پاییز آغاز می شود. با بارش و کاهش دما. به گفته روانپزشک راخی چند ، آخرین تحقیقات ؛ بسیاری از افراد ناهنجاری های فصلی را تجربه می کنند ، با اثراتی مانند نوسانات خلقی و کاهش قدرت و عملکرد. درمان نیاز به نور خورشید یا نور مصنوعی دارد. از تغذیه مناسب ، ورزش و خواب مناسب لذت ببرید. مصرف ویتامین D ، معاشرت و ملاقات با دوستان نیز توصیه می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا